DMX - The Weigh In (2012)

Label: Bloodline

1. The Weigh In (Intro) (0:16)
  2. Where I Wanna Be (4:07)

met Big Stan

3. Shit Don't Change (4:25)

met Snoop Dogg

4. Last Hope (Skit) (0:10)
  5. On the Frontline (3:11)
  6. Lil' Wayne Interlude (0:24)

met Lil' Wayne

7. Where My Dogs At (2:04)
  8. Tyrese Speaks (1:04)

met Tyrese

9. That's My Baby (3:34)

met Tyrese

10. DJ Envy Interlude (0:43)

met DJ Envy

11. Wright or Wrong (3:45)
bennerd
Het is slechts een voorproefje op zijn nieuwe album, maar toch heb ik hier alweer zin in. DMX zal nooit een legendarische plaat kunnen maken, maar hij weet mij keer op keer wel te vermaken.

avatar van Harderwiek
Blijft een interessante rapper, maar zoals je zegt, legendarisch zal het nooit worden.

avatar van KILLERBEE99
Leuk EP'tje!

avatar van Harderwiek
Heerlijk EP'tje met bijzonder sterke producties en een DMX op dreef!

avatar van Harderwiek
Where I Wanna Be is toch wel één van de beste tracks die DMX afgelopen jaren heeft uitgebracht.

avatar van Illmaticly Ill
Indeed maar een voorproefje, wel een paar nice tracks zoals Where I Wanna Be, Shit Don't Change natuurlijk door die bazen beat van Boss' Life, Wright Or Wrong en vooral Last Hope. Die is al van eind 2011, heb 'm minstens 100 keer geluisterd en blijft een superchille track.

bennerd
Ik vind het als plaat maar matig, maar dat is ook logisch. Ik zie zijn nieuwe album wel zitten, al hoop ik dat het niet te veel van dat neerslachtig, donker gedoe gaat worden.

avatar van Illmaticly Ill
Dus... waar blijft zijn nieuwe album? Zou vandaag uit moeten zijn gekomen.