Marcus D - Melancholy Hopeful (2012)

Uitgebracht in eigen beheer

16. Night on the Town

met Cise Star, Substantial en Funky DL

17. Pain & Possibility
avatar van Harderwiek
Klinkt erg goed dit. Ligt dicht tegen Nujabes aan, alleen iets minder geniaal, maar zeker goed te behappen.

avatar van alexander-r
Niet de minste gastartiesten, maar vind Marcus D eigenlijk niet zo vaak overtuigend...

avatar van Rhythm & Poetry
Ik vind Marcus D juist erg sterk op dit album. Nujabes is wel nog een stuk subtieler, maar ik kan de nadrukkelijk melodieuze beats van Marcus D zeker goed waarderen. Gastartiesten op dit album zijn helaas wel wat wisselvallig, de voor MuMe-begrippen bekende rappers vind ik sterk, de overige gasten verpesten de lekkere hiphopvibe soms.

avatar van Harderwiek
Melancholy Hopeful en Night on the Town zijn toch wel twee erg sterke tracks, wat deels natuurlijk aan Cise Star te danken is; maar ook prachtige producties!

Rene1979
Lekker plaatje dit.!

avatar van thgryda
Klinkt allemaal erg goed, net als op het bop alloy albums erg fijne jazzy producties. Daar werd het niveau constant hoog gehouden doordat er met Substantial een erg bekwame mc over rapte en de gastartiesten ook stuk voor stuk een meerwaarde waren. Hier is het zoals eerder gezegd wat minder constant omdat niet alle gastartiesten hetzelfde niveau halen. Maar al bij al toch een fijne plaat.

avatar van Silky & Smooth
Misschien net iets te lang, maar dit is een heerlijk album!