Ivi Adamou - San Ena Oniro (2011)

1 stem

5. Kati Gia Na Piasto
  6. Krata Ta Matia Sou Klista

met Melisses

7. S' Agapo Ki as Mou Pire Kairo
  8. Astrapes (Summer in My Head)
  9. Tis Agapis Ta Thimata (Murderous)
  10. San Ena Oniro

met Giorgo Papadimitraki

11. Call the Police *
  12. La La Love *
  13. You Don't Belong Here *
  14. Fotia Vrohi (You Don't Belong Here) *
beatcluster
Erg fijn album, en Grieks is een mooie taal!

avatar van Emile93
Helemaal mee eens!
Dit album bevat heerlijke (vooral uptempo-)nummers! Ik ben er helemaal weg van! Waar het ESC toch maar goed voor is! Als Ivi niet had meegedaan, zou ik nooit bij dit album zijn terechtgekomen!

avatar van Justinx
Zij deed toch mee voor Cyprus? Ivi Adamou is een Cypriotische zangeres, geen Griekse. Ik pas het even aan. Ben erg benieuwd naar het album, haar songfestivalliedje was fijn ondanks de wat flauwe teksten.

avatar van Emile93
Justinx schreef:

Waar stond dat dan? Ik heb het album toegevoegd en ik weet dat ze uit Cyprus komt...