Trespassers William - Anchor (1999)

Label: Sonik Wire

1. I Know (5:03)
  2. Desert (3:53)
  3. Anchor (5:38)
  4. Washes Away (4:11)
  5. Cabinet (3:52)
  6. Broken (4:56)
  7. My Eyes Were Closed (3:01)
  8. It's Been a Shame (3:18)
  9. Umbrella (5:03)
  10. Stay, There's Nowhere Else (5:33)
avatar van MVW
MVW
Prachtig album dit. Kende Trespassers William al een tijdje van Having maar nu toch ook maar de andere 2 albums opgezocht en die zijn eigenlijk nog wel een stukje beter. Waaronder deze. De zang ligt heerlijk in het gehoor en de rest van de muziek sluit er naadloos op aan. Genieten...

avatar van MVW
MVW
Ik heb zelfs een plekje in mijn top 10 voor dit album kunnen vrijmaken.

Wat een onwijs mooi album. En wat onwijs vreemd dat hier maar 2 stemmen op zijn tot nu toe.
In ieder geval, er is geen zwak nummer te ontdekken op dit album en is constanter van kwaliteit dan de opvolgers.
Stuk voor stuk prachtige popliedjes en de kunststukjes die de zangeres met haar stem uithaalt zijn strelingen voor het oor.

avatar van Tha)Sven
Ik zal hem eens uitproberen