Goldfrapp - Supernature (2005)

Electronic / Pop
Label: Mute

1. Ooh La La (3:24)
  2. Lovely 2 C U (3:25)
  3. Ride a White Horse (4:41)
  4. You Never Know (3:28)
  5. Let It Take You (4:30)
  6. Fly Me Away (4:26)
  7. Slide In (4:17)
  8. Koko (3:24)
  9. Satin Chic (3:28)
  10. Time Out from the World (4:47)
  11. Number 1 (3:25)
  12. Beautiful * (4:51)
avatar van KapiteinClaus
Blijf het een leuke plaat vinden. Vind eigenlijk alleen nummer 2 niets. Geen 'diepgaande' muziek of wat dan ook, maar gewoon een leuk album. De hoes is echt geweldig trouwens.

Mooi album, ik moet wel altijd aan Norman Greenbaum - Spirit in the Sky denken als ik hier naar luister. Fly Me Away vind ik toch wel het beste van dit album.

avatar van winterstorm
Ziezo, het bewijs dat popmuziek ook iets meer dan "boenk boenk dzjoef djoef boink" kan zijn. De eerste drie nummers als toppers.

avatar van .Fee.
Jammer dat het niet meer zo lekker apart is.

3 sterren alsnog

Leuk album, vooral Ooh La La, Number One en Fly Me Away vind ik er wat uitspringen. Spijtig dat er 2 rotslechte nummers opstaan: Koko en Time Out from the World vind ik niet om aan te horen, zonder deze 2 zou ik het een 4,5 geven.

wat ben ik enorm verslaafd aan dit album!

sanquin
Kenny schreef:
wat ben ik enorm verslaafd aan dit album!

Nog steeds?? Ik ZEKER wel. Vooral Satin Chique en Koko komen nog regelmatig voorbij hier....

avatar van Shinobi
Vermakelijk album in de lijn van Black Cherry.
Gewoon diepe popmuziek. Het heeft inhoud, maar gaat ook weer niet al te diep.

3, 5 Sterren.

avatar van lennon
Lekkere popplaat, verbaasde me niet dat dit van het MUTE label afkomstig is.

Heerlijke opzwepende, en heel erg sexy muziek....

Dit album vind ik net iets beter dan Black cherry

Nog meer degelijke synthesizerdisco van Goldfrapp, elf nummers lang. Leuk voor de dansvloer, maar om gewoon te beluisteren gaat het na een tijdje toch allemaal wat vervelen. "Lovely 2 C U" en "Ride a white horse" zijn erg doenbare prijsnummertjes.

avatar van .Fee.
Let It Take You is prachtig...

avatar van pureshores
hmmm ik heb dit altijd een soort van 'wat ligt er nog" van de Black Cherry sessions album gevonden.
De singles zouden daar allemaal vanaf kunnen komen.

Slide in was en is nog steeds mn favoriet

avatar van lennon
Mooie heruitgave op groen vinyl is uit. Prachtig geluid. Absoluut de koop waard als je m nog op lp wilt hebben