1. Jamai - Step Right Up :
Vervelende single, gelukkig hield het hierna ook snel op met hem.
2. Coldplay - Clocks :
Behoorlijke single van een wel beetje overschatte band (als je het mij vraagt).
3. Gareth Gates - Anyone of Us (Stupid Mistake)
Schattige, destijds 18-jarige jongen wordt hier neergezet als een bad boy. Het nummer klinkt zo braaf als wat maar deze zit behoorlijk goed in elkaar en vind ik nog steeds wel leuk (al zet ik het -behalve nu- nooit op). Een andere single van hem, 'Sunshine', vind ik ook wel leuk maar daar blijft het dan ook bij.
4. Will Young - You & I :
Kan me deze niet echt meer herinneren behalve dat het nummer eindigt met 300x het refrein. Ik meen mij te herinneren dat ik dit wel prima vond maar niet zo leuk als bovenstaande Idols finalist.
5. Robbie Williams - Come Undone :
Leuke single weer van Robbie. Deze en eerste single van 'Escapology', 'Feel', behoren wel tot zijn beste werk.
6. Sugababes - Shape :
Ik zie aan de tijd dat het de album versie is ipv de video versie wat wat mij betreft een goede keuze is. Op de albumversie overheerst de mannenstem net wat meer in het refrein wat ik erg mooi vind. Wel mist de album versie helaas de Keisha ad-lip 'And I know that diamonds' uit het laatste refrein en de dubbele stem op de derde bridge (ben ik nog te volgen?). Het nummer vind ik eigenlijk wel één van de leukste van de Sugababes en zeker één van hun meest ondergewaardeerde. Heerlijke kalme, elegante en enigszins droevige sfeer (ook goed overgebracht in de clip). Vroeger dacht ik overigens dat het nummer over een Schaap ging
7. Daniel Bedingfield - If You're Not the One :
Qua tekst is dit niet goed voor je tandglazuur maar voor een liefdesnummer vind ik hem eigenlijk wel mooi.
8. Snoop Dogg & Pharrell - Beautiful :
Zeer leuke track die ik nog steeds regelmatig draai, vooral fijn in de zomer.
9. Jennifer Lopez - All I Have :
Behoorlijk slechte single.
10. Blue - U Make Me Wanna :
puke inderdaad
11. Intwine - Happy? :
Hier kan ik ook niks mee.
12. Girls Aloud - Sound of the Underground :
Ze hebben veel betere singles maar deze zit ook goed in elkaar. Vreemd genoeg heeft GA in Nederland bijna geen succes gekend. Ondanks dat ze minder attitude hebben dan de Sugababes hebben ze meer persoonlijkheid dan Atomic Kitten had en daarom vind ik het redelijk verbazingwekkend.
13. Kane - My Best Wasn't Good Enough :
Niet leuk al vind ik de titel wel iets moois en tragisch hebben.
14. P!nk - Family Portrait :
Hoera! Het is de albumversie. Ik vind die langere outro zo mooi. Jullie hebben gewoon geen hart
15. t.A.T.u. - Not Gonna Get Us :
Productioneel natuurlijk perfect
en na al die jaren vind ik hem eigenlijk leuker geworden dan 'All the Things She Said' (vooral in de originele versie - 'Nas Ne Dagoniat'). De clip vind ik ook erg sterk.
16. Atomic Kitten - Be with You :
Één van de wat mindere van deze girlgroup. Deze vond ik vroeger overigens wel leuk vond.
17. Justin Timberlake - Cry Me a River :
Dit of 'My Love' vind ik zijn sterke single. Het zit gewoon perfect in elkaar en de productie is ook uitstekend te noemen.
18. R. Kelly - Ignition [Remix] :
Leuke single van R. Kelly maar deze moet je niet te vaak horen!
19. Bad Candy - Spin Around :
In de prullenbak!
20. Aaliyah - Miss You :
Deze vond ik destijds helemaal niet leuk maar sinds ik de CD 'Aaliyah' in bezit heb ben ik deze veel sterker gaan vinden. Mooie, sensuele track en dan die leuke vogelgeluidjes op de achtergrond
Hoogtepunten zijn 6, 8, 15 en 17.