Gang Green - Older... Budweiser (1989)

Punk / Metal
Label: Roadrunner

1. Church of Fun (3:13)
  2. Just One Bullet (3:05)
  3. We Can Go (2:22)
  4. Tear Down the Walls (3:15)
  5. Flight 911 (4:05)
  6. Bedroom of Doom (4:19)
  7. Casio Jungle (2:25)
  8. Why Should You (3:48)
  9. I'm Still Young (2:42)
  10. Ballad (2:32)
avatar van B.Robertson
Een wat meer gepolijst maar toch stevig geluid op dit album. Het zou voorlopig hun laatste studioplaat worden. Toch wel vrij goed songmateriaal met Church of Fun, We Can Go en Bedroom of Doom als hoogtepunten. Slechts twee nummers zijn middelmatig (Tear Down the Walls/ I'm Still Young.) Flight 911 was volgens Chris Doherty zelfs een serieus nummer. Casio Jungle is overweldigend en Why Should You zet het album waardig voort. Het afsluitende Ballad valt goed in smaak.

avatar van frolunda
Bier freaks uit Boston die begonnen als hardcore band.Later toen de (speed)metal steeds meer de overhand kreeg (zoals op dit album) begon ik de interesse te verliezen.Toch nog wel te doen deze Older.....Budweiser maar hun vorige plaat vond ik beter.Ooit nog eens gezien in Willem 2 in Den Bosch met een uiteraard strontbezopen zanger,chaos troef.

avatar van frolunda
Ik moet mijn mening omtrent dit album toch iets bijstellen,hij blijft minder dan voorganger You got it maar door de betere productie,de fijne crossover sound en een rits van leuke nummers verdiend Older... Budweiser toch wel een dikke voldoende.