Kaz Lux - Guitars / Vocal [Live] (2001)

Label: Pop One

1. The Recycling Soul (3:04)
  2. Cry to Me (3:28)
  3. Marsha (3:12)
  4. You Win Again (2:40)
  5. Between Alpha an Omega (1:51)
  6. Down Man (1:48)
  7. Granny (2:40)
  8. Walking the Dog (2:39)
  9. Spoon (3:21)
  10. 6345789 (3:04)
  11. Sweet Pain (2:40)
  12. Cannibals (3:29)
  13. Genesis (3:05)
  14. Scarborough Fair (2:24)
  15. The Smile (1:54)
  16. Return to Itaca (3:19)
  17. Reason to Believe (2:20)
  18. Dark Rose (2:17)
  19. Gloria (2:55)
  20. Days (1:37)
avatar van B.Robertson
Kaz Lux speelde drie sets van een half uur en na afloop had hij handel. Hij had ook Echoes and countrybutions in de aanbieding. Guitar / Vocal bevat veel werk van zijn soloplaten, enkele covers en natuurlijk het nodige Brainbox. Kaz Lux trad later nog op als openingsact voor Cuby and the Blizzards. Vandaag de dag treed Kaz Lux weer met Brainbox op. Wat destijds hele mooie concerten waren, waren die van: Kaz Lux/ Flavium/ Brainbox. Guitar / Vocal kent favorieten als de Hank Williams cover You win again, Het van Simon and Garfunkel bekende Scarborough fair en het door John Schuursma geschreven Return to Itica. De Kinks cover Days klinkt als een studio opname, voor de rest is het 100% live. 4ster.