The National - Cherry Tree (2004)

Label: Brassland

1. Wasp Nest (3:22)
  2. All the Wine (3:20)
  3. All Dolled-Up in Straps (4:11)
  4. Cherry Tree (4:27)
  5. About Today (4:11)
  6. Murder Me Rachael [Live] (3:37)
  7. Reasonable Man (I Don't Mind) (5:21)
avatar van steve harris
Als ik all the wine hoor, denk ik altijd aan Interpol gelijkende sound

avatar van niels78
Mr Grieves schreef:
Wasp Nest, All the wine en Murder Me Rachael doen me niet zo veel, maar de vier overige nummers zijn echt prachtig.

Ik vind dat wasp nest heel mooi de sfeer neerzet van deze (prachtige) EP. All the wine is mijn persoonlijke topper zelfs! Mooier dan de wat meer gepolijste versie die je op Alligator kunt vinden. Lekker ruw, geweldig! Murder me Rachel heeft ook diezelfde stijl. Wat een pareltje!

bas1966
wat een heerlijke EP is dit.
about today en all the wine zijn zó mooi, en redelijk toegankelijk.
wasp nest duurde wat langer maar dan gaat het nummer ook echt lekker onder je vel zitten.
3 juweeltjes

avatar van greendog
Zalig, ik heb er ontzettend veel zin in! Ik heb de nieuwe geremasterde versie besteld.. Heeft iemand hem al gehoord?

avatar van CWTAB
greendog yep ook al een weekje binnen, klinkt perfect