Mogwai - Les Revenants EP (2013)

Label: Rock Action

1. Wizard Motor (4:48)
  2. Soup (1:17)
  3. The Huts (3:29)
  4. This Messiah Needs Watching (3:15)
avatar van Don Cappuccino
Op de website van Les Revenants zijn al 6 nummers te beluisteren van de soundtrack. De EP is inmiddels ook al op het internet te vinden, ik ga hem dadelijk eens beluisteren.

avatar van Don Cappuccino
Dit is een erg mooie EP, heel sfeervol en rustig. Je hoort echt dat het voor een tv-serie is. Ik ben erg benieuwd naar het complete album.

avatar van Tha)Sven
Mooi EP inderdaad. Ik vraag me af of ze deze richting ook opgaan met een nieuwe plaat, zou wel erg aangenaam zijn.

avatar van kobe bryant fan
Mooie EP!
Vooral erg sfeervol. De nieuwe Mogwai met kortere en sfeervollere nummers bevalt me wel.
Ruime 3,5*

avatar van Metalhead99
Inderdaad een erg mooie EP. Hij begint met een erg mooi electronic/post-rock nummer (Wizard Motor). Na een mooie omschakeling met "Soup" komt naar mijn mening het hoogtepunt van de EP: het sfeervolle "The Huts". Een nummer dat een bepaalde geladen sfeer heeft. Daar waar ik bij de voorgaande twee nummers rustig bleef, voelde ik me onrustig worden bij dit nummer. Er zit een soort spanning in het nummer die mijn interesse vast weet te grijpen.
De EP sluit daarna mooi af met het heerlijk rustgevende "This Messiah Needs Watching", die qua stijl wat meer tegen Ambient aan zit.
Een mooie EP met een leuke variatie qua sfeer. Ik ben benieuwd geworden naar de complete soundtrack.

avatar van Glurp
Ik heb hem gedownload om uit te checken, ik heb een versie met de volgende tracklist:

01. Hungry Face 02:24
12. Modern 02:49
13. What Are They Doing In Heaven Today? 05:52
14. Wizard Motor 04:41

Glurp, dat is deze: Les Revenants

Deze release was een soort van voorproefje, die van jou is echt de complete score.

avatar van Glurp
Oke Maar de vier overeenkomstige nummers zijn gewooon dezelfde liedjes?

Ze verkopen gewoon twee keer hetzelfde?

avatar van Booyo
Dat is raar. Dan sla ik deze EP denk ik even over, en wacht ik op het gehele album.