Livin' Blues - Blue Breeze (1977)

Blues / Rock
Label: Ariola

1. Shylina (5:38)
  2. Back Stage (5:54)
  3. Midnight Blues (3:19)
  4. Pisces (1:27)
  5. Bus 29 (3:36)
  6. Blue Breeze (8:24)
  7. Pick Up on My Mojo (3:17)
  8. That Night (5:20)
  9. Black Jack Billy (3:43)
  10. Shannon * (4:55)
  11. Punk Funk * (3:46)
  12. Roses * (4:08)
  13. Rock & Roll Hoochie Coo * (5:13)
  14. Will You Still Love Me * (4:36)
  15. Doomsday Night * (4:13)
avatar van Droombolus
Livin' Blues gaat, met Johnny Frederiks achter de mikrofoon in plaats van Nicko C., richting FM muziek met deze, toch wel heel erg fijne, plaat. Shylina is terecht wekenlang platgedraaid op de radio, wat een dijk van een ballad is dat !

avatar van dvdspek
Verslaafd aan dit album, ik draai hem wekelijks.
Voor mij absoluut beste Nederlandse band ooit!

Jammer dat je Shylina nu bijna nooit meer hoort. Toch een beetje een vergeten klassieker. Ik bezit 'm zelf ook niet maar ga daar toch eens werk van maken

pimd schreef:
een beetje een vergeten klassieker

Helemaal mee eens ! Ik heb gelukkig een nog prima speelbare LP opgedoken in een 2e hands zaak een jaar of 10 geleden. Volgens mij is deze nog nooit op CD uitgegeven ?

avatar van Bartjeking
Ik ken alleen shylina van deze band, maar gezien jullie commentaren is dit toch wel een band die wat mee aandacht verdiend, hier ga ik binnenkort zeker achteraan. Wat raden jullie aan?

avatar van Droombolus
De 3 Originals 2CD ..... Heleboel goede muziek voor weinig .....