Great White - Shot in the Dark (1986)

Label: Razor & Tie

1. She Shakes Me (3:27)
  2. What Do You Do (4:14)
  3. Face the Day (5:22)
  4. Gimme Some Lovin' (3:52)
  5. Shot in the Dark (4:54)
  6. Is Anobody There (4:58)
  7. Run Away (4:18)
  8. Waiting for Love (4:20)
avatar van vielip
Puik album van Great White. Alleen voor Face the day moet je dit album al hebben. Wat een geweldig nummer is dat toch!! Ook Shot in the dark, What do you do, Gimme some lovin' en Run away zijn erg de moeite waard.

Ozric Spacefolk
Hoewel nog steeds een beetje heavy metal, verschuift de band met deze plaat al richting de AOR/Classic Rock.

Uitstekende plaat, en dan te bedenken dat het toch nogal jonkies waren, toentertijd.

De productie van de Great White platen zijn ook altijd top-notch...

avatar van Metalhead99
Kan me alleen maar aansluiten bij de bovenstaande berichten. Erg lekkere rockplaat.

avatar van Edwynn
Mwah, een Amerikaan zou dit metal noemen. Een Europeaan zou spreken van melodieuze hardrock.

Shot In The Dark is een typisch hair danwel glamproduct. Wel prettig maar weinig dynamisch. Dat kwam later allemaal nog wel goed maar hier moet je het nog doen met wat incidentele opveermomentjes tussen de standaard hardrocksongs