Sheryl Crow - Wildflower (2005)

Label: A&M

5. Wildflower (3:58)
  6. Lifetimes (4:12)
  7. Letter to God (4:05)
  8. Live It Up (3:43)
  9. I Don't Wanna Know (4:29)
  10. Always on Your Side (4:15)
  11. Where Has All the Love Gone (3:41)
  12. Wildflower [Acoustic] * (3:56)
  13. Where Has All the Love Gone [Acoustic] * (3:41)
  14. Letter to God [Acoustic] * (3:34)
Een zeer geslaagd album. Mooie rustige pop/rock liedjes mijn favoriete nummer is toch echt I know why en Good is good
een toppertje 4*

In dezelfde stijl van haar self titled album? Dus haar tweede? Das mijn favoriet...

beaster1256
ja, klopt gaat inderdaad naar haar beste album tot nu toe ( haar tweede ) , en het zijn allemaal goeie songs met goeie teksten , knap album , en wat mij betreft ook een zeer mooie vrouw , begrijp alleen niet wat ze in die vervelende epo-man lance ziet , nee lance is haar enig minpuntje en douwe uit robinson zou zeggen : opzouten die man

Lekker album inderdaad! De eerste keer dat ik het hoorde bleef ik steeds de eerste twee nummers I know why en Perfect lie draaien. Dat zijn mijn toppers!

~Jewel~
Prachtig album, met een strijkorkest, wat een melacholische sfeer creeert, maar ook typische Sheryl Crow country-achtige invloeden.
Nummers die mij raken zijn: Wildflower, Always On Your Side, I Know Why, Good Is Good.
Ik vind Sheryl's stem pas echt prettig om naar te luisteren bij The Globe Session, C'mon C'mon en deze cd, daarvoor klonk het soms alsof ze hem niet goed gebruikte.

avatar van Hans Brouwer
Sheryl Crow, dat is toch de vrouw van die fietsende Amerikaan............? Hoe heet die gozer nou ook al weer!

avatar van the viking
De man die als eerst de maan beklom Armstrong !

avatar van Gretz
Mooie CD, en dan vooral de twee laatste nummers Always on Your Side en Where Has All the Love Gone. Ik kan van die nummers geen genoeg krijgen.

~Jewel~
Sheryl heeft aangekondigt dat ze een Country-album aan het maken is, weet iemand daar meer van?

Sheryl Crow in een romantische periode, en dat is goed te horen op dit album. Dromerigheid, veel arrangementen in majeur, groot geproduceerd: ja, dit is mooi werk.

avatar van TEQUILA SUNRISE
Een wat lichtvoetig album wat me in het begin wat minder kon bekoren.
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze in deze periode in de ban was van een bekende dopingzondaar.
Ik mis in ieder geval de scherpe randjes die op de meeste albums van haar wel terug te vinden waren.
Na meerdere draaibeurten begon de plaat mij een stuk beter te bevallen, vooral het middenstuk Lifetimes, Letter To God & Live It Up vind ik erg sterk.
Het prijsnummer blijft voor mij Changes Are.
Wildflower & Always On Your Side vind ik wat te zoetsappig allemaal, duidelijk de mindere tracks op dit mooie album.