The Cats - Signed By (1972)

Label: EMI

1. Trying to Explain (3:30)
  2. Let's Follow the Sun (3:25)
  3. Conclusions (3:25)
  4. The End of the Show (4:35)
  5. Let's Dance (3:20)
  6. Come on Girl (3:10)
  7. I Saw Her at the Station (3:30)
  8. How Did You Feel (3:15)
  9. You Don't Know Me (3:20)
  10. Dreams (6:35)
  11. I'be Been in Love Before * (4:31)
  12. There Has Been a Time [Long Version] * (4:38)
Een jaar voor hun afscheids concert in purmerend maar muzikaal nog lang niet op hun retour.
Een aanrader.

avatar van Dibbel
Zojuist opgekalefaterd. De hoezen netjes geplakt en de LP een fijn badje met zacht doekje, zodat de ingevreten stofjes er ook weer uit zijn. Kofferbakmarktvondst alweer enige jaren geleden. Originele Nederlandse LP op Imperial.

Overigens een van de meest ondergewaardeerde Nederlandse groepen. De snik in de stem van Piet Veerman wordt alleen geëvenaard door Roy Orbison en Chris Isaac. Let's Dance was een nummer-1 hit in voorjaar 1972 en de rest is ook goed. Waardering volgt nog.

Gewoon een sterk album, niets meer en niets minder.