U-Niq - Married to Music (1999)

Label: Wow-Pow

1. Give Thanks (0:45)
  2. Handz Up (3:39)
  3. I Used to Cry [Gunmen Remix] (4:28)

met Postmen en Sonny D

4. Club Shit (3:41)
  5. Wild Dog (Interlude) (1:19)
  6. Rabies (3:39)
  7. Yours Exclusive (4:15)

met Orpheo

8. Straight Up Raw (3:46)

met The Anonymous Mis, Apostle, Extravaganz en Fari Disciple

9. Fake Superstars (3:46)

met Lloyd

10. Married to Music (3:22)
  11. I Wrote... (3:35)
  12. I Used to Cry (3:30)
  13. Rollarocka (Interlude) (0:51)
  14. Cause in Effect (3:34)
  15. Night Falls (3:17)

met Sonny D

16. Robbern (3:22)
  17. From Ground Up (5:09)

met Sonny D, E-Life, The Anonymous Mis en Rollarocka

18. Outra (1:26)
Relax
Ik denk dat hij in het Engels heel erg met een NL accent rapt of niet soms ?

avatar van Chuck Taylor
Nee juist niet.

JyG
Het album gekocht naar aanleiding van een de plaat married to music... Kwam er al snel achter waarom het album zo heette, omdat het een van de weinige platen op het album was die de moeite waard was!

Akonner

avatar van Conway Twitty
Akonner schreef:

euhm.. Akon?

KSPR
Akonner schreef:
Kan het nog slechter?

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je dit hele album geluisterd hebt.

Akonner
Stem weggehaald ken inderdaad geen enkel nr van deze album.

avatar van waxs
Fantastisch hoesje ook.

avatar van Shelter
niet heel slecht, zeker niet goed...
het nederlandse accent vind ik wel erg meevallen hoor, pete philly die nogal gewaardeerd wordt vind ik daar meer last van hebben....
2,5 *

gwx
Het niveau verschil tussen de verschillende nummers is erg jammer.

De "I used to cry remix", rabies, married to music, robbery zijn goed. Elke andere track bungelt tussen de matig en voldoende.

Ik ga ook voor 2.5

Mezelf
Kan iemand misschien mij het nummer Married To Music laten "luisteren"?

avatar van Rhythm & Poetry
Ik heb hem nu en moet zeggen dat het me helemaal niet tegen valt. Rustige beats en goede gastoptredens van Sonny D en E-Life, het album fungeert heerlijk als background en de flow van U-Niq is best wel ok.

avatar van Chuck Taylor
Weet iemand misschien waar ik dit album kan kopen in de buurt van Amsterdam?

avatar van Verbston
Kan iemand mij helpen aan dit album?? Ik ken alleen de remix van 'I Used To Cry' en die is erg dope. Ben benieuwd naar het hele album...?

Mezelf
Veel te lage score, imo. Dit is meer waard dan een 2,5.

Voor een product van nederlandse bodem en dan ook nog eens Engelstalig, is dit toch wel een toppertje.

ik vind hem klinken als de "oude" 50 cent, voor de bullets in zn kaak, en dat is een compliment

avatar van MAS
MAS
Snap niet dit album zo'n lage score heeft en zelf reacties krijgt als "kan het nog slechter". U-NIQ heeft bijna geen accent flowt lekker en heeft ook wel goede teksten.

avatar van BZN
BZN
vind dit wel een goeie, vergeleken met die nieuwere sowieso, 3,5

avatar van thgryda
Echt geen goed album herriner ik me. Maar de track married to music is wel pure ... Een van mijn favo engelstalige nl tracks, maar net als bijvoorbeeld suga cane, kan hij het geen album volhouden. Dus ondanks de banger een 2, omdat de rest echt niets is

avatar van Manchild
Matig album, verwachte hier toen der tijd heel veel van. Mis zijn beats vallen flink tegen. Had toen der tijd een Raekwon achtig album verwacht, maar helaas.