Foxy Brown - Chyna Doll (1998)

Label: Def Jam

1. The Birth of Foxy Brown (1:28)
  2. Chyna Whyte (3:02)

met Mya

7. Bomb Ass (0:59)
  8. I Can't (4:48)

met Total

9. Bonnie and Clyde, Pt. 2 (4:51)

met Jay-Z

10. 4-5-6 (5:01)

met Beanie Siegel en Memphis Bleek

11. Ride (Down South) (5:41)

met Eightball, MJG en Juvenile

12. Can U Feel Me Baby (3:49)

met Pretty Boy

13. Baller Bitch (3:49)

met Too $hort en Pretty Boy

14. BWA (3:26)

met Mia X en Gangsta Boo

15. Tramp (3:28)
  16. Baby Mother (1:26)
  17. It's Hard Being Wifee (4:45)

met Noreaga

Marcel²
Je wil het misschien niet geloven, maar ik heb hier de single voor mij neus. I Can't is toch wel een goed nummer. De track met DMX Dog and A Fox staat er ook op. Het hele album is niet zo bijzonder.

Ik kan het inderdaad niet geloven. Dit is het meest bizarre wat ik ooit heb gehoord.

Lekker album is dit hoor, keiharde hip-hop gemengd met vleugje R&B hier en daar. vooral hot spot en i can't zyn leuk een *5

avatar van thomzi50
Vond dit toch echt veel minder dan haar debuutalbum, maar misschien is 1,5* verschil wat teveel van het goede. Zal beide albums binnenkort weer eens draaien.