Jim White - Wrong-Eyed Jesus! (1997)

Country
Label: Luaka Bop

1. Book of Angels (4:56)
  2. Burn the River Dry (5:00)
  3. Still Waters (6:37)
  4. When Jesus Gets a Brand New Name (5:18)
  5. Sleepy-town (5:39)
  6. A Perfect Day to Chase Tornados (6:07)
  7. Wordmule (4:29)
  8. Stabbed in the Heart (4:26)
  9. Angel-land (5:26)
  10. Heaven of My Heart (4:35)
  11. The Road That Leads to Heaven (9:06)
beaster1256
ja, dit is een goeie cd , zonder meer , americana , voor velen , niet echt zeer goed , maar verre van slecht eentypische 3.5

avatar van grovonion
Wat basel je daar? Je schrijft 3.5 maar geeft 3.0. Kortom je bericht is alles behalve duidelijk.

Ik ken Jim white enkel van zijn samenwerking onlangs met Nina Nastasia. Dit is ook al een tijdje geleden uitgebracht, eens kijken of ik het ergens kan vinden.

Pastichio Rocker
grovonion schreef:

Dat is een andere Jim White.

Jazzthieve
Niet te verwarren met Jim White, drummer voor Dirty Three.

avatar van nikon42
Heerlijke sfeervolle americana