Trillend op M'n Benen (2000)

Alternatieve titel: Doe Maar door Anderen

Label: V2

1. Bløf - Doe Maar Net Alsof (5:13)
  2. Postmen - De Bom (4:33)

met Def Rhymz

3. Rowwen Hèze - 1 Nacht Alleen (4:23)
  4. Skik - Is Dit Alles (5:16)
  5. Trijntje Oosterhuis - Radeloos (3:38)
  6. Caesar - Doris Day (3:33)
  7. The Prodigal Son - Taste of Sweet Desire (4:12)
  8. Grof Geschut - Nachtzuster (3:01)
  9. Daryll-Ann - Belle Hélène (4:04)
  10. Abel - Tijd Genoeg (3:41)
  11. De Heideroosjes - Liever Dan Lief (2:57)
  12. Marcel de Groot - Sinds 1 Dag of 2 (32 Jaar) (3:21)
  13. Bob Fosko - Smoorverliefd (3:19)
  14. Osdorp Posse - Verdomme, Ik Doe het Wel Alleen / Lajéninaja (2:59)
avatar van divart
Ondanks een behoorlijk aantal goede artiesten een erg tegenvallende plaat. Skik scoort wel met Is Dit Alles, de Postmen versie van De Bom is aardig, maar verder weet men er of geen eigen draai aan te geven, of is het van hoog zeurniveau.

avatar van Hans Brouwer
De uitvoering van "Nachtzuster" door Grof Geschuit is anders geweldig . En zelfs de uitvoering van "Doe Maar Net Alsof" door dat bandje uit het altijd zonnige Zeeland kan ik wel waarderen .

gaat wel ik hoor liever doe maar zelf maar nr 1 is goed!

avatar van Ernie Ball
Er gebeurt hier iets raars...... ik moet Trijntje Oosterhuis als beste nummer aankruisen..... Oh nee, op één na beste, want the Prodigal Son is van zo'n zeldzaam hoog niveau dat de rest erbij verbleekt.
Dat nummer trekt mijn sterren waardering wel iets omhoog. De rest is aardig, maar niet meer dan dat.

avatar van meneer
Vanavond een Bløf avondje thuis. Wel lekker. Toch vind ik één van de beste kanten van Bløf hun cover momenten. Ik zag dat ze hier een cover van de band doen maar....

Één van de beste (illegale) albums vind ik bv Bløf doet Doe Maar wat echt een geweldige beleving is met heel veel plezier en ‘strak’ doorgaan. Ik heb het illegale ding thuis en altijd weer een fijn moment om op te zetten. Een heel album vol.

Edit: dit zouden ze eigenlijk weer eens moeten doen -> Marlboro Flashbacks - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org