Talib Kweli - Right About Now (2005)

Alternatieve titel: The Official Sucka Free Mix CD

Label: BlackSmith

1. Right About Now (2:59)
  2. Drugs, Basketball & Rap (4:31)

met Planet Asia en Phil the Agony

3. Who Got It (4:27)
  4. Fly That Knot (4:08)

met MF DOOM

5. Ms. Hill (3:44)
  6. Flash Gordon (4:12)
  7. Supreme Supreme (4:30)

met Mos Def

8. The Beast (3:49)

met Papoose

9. Roll Off Me (4:03)
  10. Rock On (3:19)
  11. Where You Gonna Run (4:18)

met Jean Grae

12. Two & Two (5:45)
  13. Getting Up Anthem * (4:17)

met Rakim

avatar van Dielie
Fly That Knot met MF Doom

wat verlang ik ernaar om dat te horen

avatar van DaarGaJeFaber
Ik zit hem nu te luisteren. Het klinkt wel aardig allemaal, zeker Ms. Hill en Supreme Supreme natuurlijk

Improvision
zeer underground

avatar van Reijersen
En zeer lekker.

De Klever
Veel positieve verhalen hier blijkbaar...

Laten we gewoon eerlijk wezen: Talib zakt steeds verder weg... jammer!

2.5*

Improvision
dit is dan ook een album met de overgebleven tracks
persoonlijk vind ik sommige nummers toch wel zeer goed
the beast bv -> geweldige beat

avatar van Vizzle
BAH BAH...... wat een tegenvaller zeg.... had hier meer van verw8....... valt vies tegen.... ik zou wellus willen weten welke amateurs er verantwoordelijk zijn voor die trieste beats op die plaat.... een afrader

avatar van psychonaatje
Vizzle schreef:

1. Right About Now: 88-Keys
2. Drugs, Basketball & Rap: Needlz
3. Who Got It: Kareem Riggins
4. Fly That Knot: The Fire Dept.
5. Ms. Hill: Charlemagne & Steven Kang
10. Rock On: Midi Mafia
11. Where Ya Gonna Run: J. Cardim
12. Two & Two: DJ Khalil

avatar van Vizzle
Yo, bedankt voor de info man! Maar geef toe, tis toch troep ofnie?

De Klever
Moehaha..

Dit is zeker troep!

avatar van Reijersen
Ligt toch erg beneden mn verwachtingen. Niet superslecht. Ronduit saai op een paar nummers na. Gewoon niet te vaak luisteren, dan zal het wel een leuke plaat blijven, 3 sterren.

avatar van thomzi50
Het is niet superslecht, iets te saai over de hele. Maar slecht is het toch ook niet te noemen, soms zijn de refreintjes een beetje ergerlijk. 3*

Schelpvandezee
Ms. Hill dedication to lauryn hill??

Thomaz
Een paar goeie tracks zoals Ms. Hill maar voor de rest niet echt vet en het wordt nogal snel saai. 3*

btw in september komt zijn nieuwe album Eardrum uit. De single "Listen" is echt dope.

Pauper
Tsjah, tussendoortje voor de echte fan, aardig maar meer ook niet, het is geen compleet album, meer een zooitje ouwe rhymes en beats uit de kast getrokken en die na het "kleine" succes van The Beautifull Struggle even uitbrengen, heel maitg!

Oyver
Het hele album is vrij saai om helemaal te luisteren maar er zitten zeker goede nummers bij. Ms. Hill, Drugs basketball & the Rap, Supreme Supreme en Right About Now doen het voor mij goed genoeg om het album omhoog te krikken naar 3,5 ster.

avatar van Silky & Smooth
Deze maar weer eens opzoeken. Supreme Supreme is één van mijn favoriete Kweli-nummers!