Ghostface Killah & Trife da God - Put It on the Line (2005)

Label: Full Clip Media

1. Cocaine Trafficking (3:01)
  2. Put It on the Line (2:59)
  3. Struggle (2:41)
  4. Hustle Hard (3:37)
  5. Event (3:19)
  6. Gangsta Shit (4:17)
  7. Fire (3:20)
  8. Project Soap Operas (4:35)

met Krymelife en Tommy Whispers

9. War (3:26)
  10. Out da Way (2:34)

met Wigs

11. Drugz (3:51)
  12. Milk 'Em (2:18)
  13. Late Night Arrival (2:20)

met Wigs

14. Man Up (4:11)

met Sun God

15. Game Time (3:56)
  16. The Watch (3:06)

met Raekwon

17. Ghost & Giancana (2:26)

met Kool G Rap

18. The Sun (3:23)

met Raekwon en Slick Rick

avatar van Jordy
Meer een (weinig bijzonder) Trife album met een paar gastoptredens van Ghostface dan een "echt" Ghostface album, helaas.

Jammer dat je het zo ziet, ik kan dit album van begin tot eind luisteren en dan nog zo'n 30 keer. En ja de meerderheid van de nummers zijn van trife maar ghost heeft er toch ook wel een paar opstaan. bijv Ghost & Giancana ft. Kool G Rap waarin ik Kool G wel beter vind maar dat maakt de track niet minder goed.

Album pas 'ontdekt' en is tocheen dikke meevaller... Absolute favoriet is 'Fire', wat een sample!

avatar van Nr.4
Nice album, al is het niet van het niveau dat een normaal Ghostface album kan zijn. Klinkt wat sneller in elkaar geflanst dit.