Yeah Yeah Yeahs - Yeah Yeah Yeahs (2001)

Label: Shifty

miles away rockt!

avatar van Paalhaas
Geweldige EP van begin tot eind! 4/5

avatar van levenvergeten
Art Star is toch wel fenomenaal, als Karen O keihard Art Star schreeuwt alsof ze in een metalband zit, wordt dat gevolgd door een olijk "tutututududutu".

avatar van Jeanneman
Eensch. Art star rockt! En Miles Away ook.

@levenvergeten: Totaal mee eens, dat is dus een van de geniaalste dingen van de Yeahs ! Our Time vind ik trouwens ook wel echt een heel mooi nummer!

avatar van otherfool
As A Fuck Son, You Sucked!

Me hier destijds aan bezondigd maar deze band verder maar links laten liggen in het hoekje 'herrie en gekrijs'. De laatste 2 liedjes beginnen ergens op te lijken dus die krijgen allebei een ster...

otherfool schreef:
As A Fuck Son, You Sucked!

Deze band verder maar links laten liggen in het hoekje 'herrie en gekrijs'.

Dit is pas rock&roll.

woah, dit rock wel goed. Krachtige stem heeft die Karen ook. Art Star is super, maatr ook de rest is lekker. 4*

, wat zei ik je?

avatar van ZOLTAR
as a person, you suck

avatar van hectometersnor
Vind dit echt een strakke EP en je merkt dat de nadruk duidelijk bij de zangkracht van Karin O ligt. Art Star en Miles Away vind ik echt 2 top tracks, de rest is ook wel goed. Wel is Fever to Tell vele malen beter en sterker.

avatar van The Scientist
Art Star is door The Thing ook geweldige freejazz cover van gemaakt... vind zowel de coves als het origineel erg cool

The Scientist schreef:

avatar van I-do-not-exist
Miles Away .....wow wat een energie. Mitrailleurvuur

avatar van Ataloona
Aaart starrrrr art staaaaaarrrr art starrrr arrrt staaaaarrr!!!

Do do do do do do do do do
Do do do do do do do do do

Wat een geweldig krijswijf is Karen O toch bij vlagen

avatar van niels94
Art Star

avatar van niels94
Nou mensen, ik heb deze ep vandaag een stuk of drie keer in zijn geheel beluisterd, en bepaalde nummers wel tien keer. Dat zegt genoeg, denk ik zo.