Cliff Richard - Every Face Tells a Story (1977)

Label: EMI

1. My Kinda Life (3:49)
  2. Must Be Love (4:19)
  3. When Two Worlds Drift Apart (4:14)
  4. You Got Me Wondering (3:38)
  5. (It Never Tells a Life) (3:21)
  6. Try a Smile (4:01)
  7. Hey Mr. Dream Maker (4:49)
  8. Give Me Love Your Way (3:44)
  9. Up in the World (2:40)
  10. Don't Turn the Light Out (3:21)
  11. It'll Be Me Babe (3:10)
  12. Spider Man (6:50)
  13. No One Waits (3:41)
  14. Nothing Left for Me to Say (3:55)
  15. That's Why I Love You (3:12)
  16. Love Enough * (2:53)
  17. Love On (Shine On) * (3:07)
  18. Honky Tonk Angel * (3:06)
  19. Wouldh't You Know It * (3:06)
  20. It's Only Me You've Left Behind * (3:10)
  21. You're the One * (3:43)
Pieter Paal
Rod Stewart had ook deze titel, maar dan met 'picture' erin.
Lekker album met het gave 'My kinda life' en het mooie 'When two worlds drift apart'.
Ik merk wel dat op sommige platen nummers voorkomen die ook weer op albums van Olivia Newton-John staan.
Cliff nam ook vaak duetten op met Olijfje, zoals het mooie 'Suddenly'.

Father McKenzie
Hier en daar een béétje melig, het is en blijft Cliffje, maar toch ook aardige rocksongs, zoals My Kinda Life en het prachtige Hey Mr. Dream Maker.
Foute Artiest? Het zal wel, maar zo op zijn tijd kan ie wel, zulle!

avatar van lebowski
Toch wel een redelijk guilty pleasure dit, een album met eigenlijk amper zwak materiaal en drie prima hits, alle al genoemd hier. En Sir Cliff heeft hier een zeer goed clubje muzikanten tot zijn beschikking. Ik heb zelf de Amerikaanse versie met ander artwork en iets andere tracklist --> 4*