Cliff Richard - Rock 'N' Roll Juvenile (1979)

Label: EMI

1. Monday Thru' Friday (3:47)
  2. Doing Fine (3:07)
  3. Cities May Fall (4:18)
  4. You Know That I Love You (2:54)
  5. My Luck Won't Change (4:13)
  6. Rock 'n' Roll Juvenile (2:47)
  7. Sci-fi (3:47)
  8. Fallin' in Luv (3:11)
  9. Carrie (3:44)
  10. Hot Shot (3:23)
  11. Language of Love (4:41)
  12. We Don't Talk Anymore (4:18)
  13. Walking in the Light * (3:17)
  14. Moving In * (3:24)
Pieter Paal
'We don't talk anymore' steekt hier hoog boven de rest van het album uit. Ik heb hiervan ook de Amerikaanse LP versie (ook zonder bonus tracks), die heeft een andere volgorde en hoes en 2 tracks zijn weggelaten.

avatar van Harold van L..
"Carrie" mag er ook wezen, en vanzelfsprekend "We Don't Talk Anymore".
De rest van het album ken ik niet.

Father McKenzie
Cliff probeert zo af en toe zijn oude rockersimago op te poetsen en soms lukt hem dat nog aardig ook.
We don't Talk Anymore en Carrie zijn en blijven toch prima popsongs.

avatar van LucM
Dit album voor enkele euro's gekocht op een platenbeurs. Zoals de titel het zegt keert Cliff Richard terug naar de rock'n roll in zijn beginperiode, al weet hij goed met de tijd mee te gaan zoals de hitsingle "We Don't Talk Anymore" bewijst, waarin disco is verwerkt. "Carrie" is eveneens prima, de rest mag er ook zijn.

avatar van kort0235
Een matig album! Maar ja, voor 1 euro kan je geen buil vallen!
De enige compositie met een beetje niveau is We don't talk anymore. De rest is van een bedenkelijk niveau.

avatar van Heer Hendrik
Carrie is een voorloper op de song van Falco "Jeanny" . Ooit gelezen dat Carrie ook gedeeltelijk een inspiratiebron was voor Jeanny. Een lied over een vermist persoon, echter is Falco's Jeanny wel wat uitgebreider uitgewerkt.

avatar van Poeha
Nooit geweten dat het nummer Carrie gezongen werd door Cliff Richard.......nu wel.