Earth, Wind & Fire - The Promise (2003)

Funk / Soul
Label: Kalimba

1. All in the Way (4:28)
  2. Betcha' (3:43)
  3. Wiggle (0:38)
  4. Why? (4:04)
  5. Wonderland (4:05)
  6. Where Do We Go from Here? (5:21)
  7. Freedom (0:42)
  8. Hold Me (4:37)
  9. Never (5:09)
  10. Prelude (0:39)
  11. All About Love (4:24)
  12. Suppose You Like Me (4:37)
  13. The Promise (0:27)
  14. She Waits (5:09)
  15. The Promise (Continued) (0:51)
  16. Let Me Love You (4:17)
  17. Dirty (3:46)
avatar van andnino
Net als In the Name of Love is dit helemaal geen verkeerde plaat. Where Do We Go From Here? en She Waits hadden met een wat andere instrumentatie prima in het jaren-zeventig-tijdperk gepast, en zo wellicht nog enkele nummers. Maar daar wringt hem de schoen: deze "90's sound" (zonder drummer in veel nummers, of speelt hij gewoon heel steriel?) laat Earth, Wind & Fire niet bepaald schijnen, zeker niet gezien het alweer 2003 was! Iets ingekort en met een meer natuurlijke productie had dit een hele fatsoenlijke R&B-plaat kunnen zijn. Nou ja, misschien is het dat wel, het is totaal mijn genre niet, dus ik zal er maar snel mijn mond over houden.