Stetsasonic - On Fire (1986)

Label: Tommy Boy

1. 4 Ever My Beat (5:20)
  2. My Rhyme (4:57)
  3. Just Say Stet (3:50)
  4. Faye (3:55)
  5. 4 Ever My Mouth (0:19)
  6. Rock de La Stet (5:05)
  7. Go Stetsa I (5:28)
  8. On Fire (4:22)
  9. Bust That Groove (5:51)
  10. Paul's Groove (2:03)
  11. 4 Ever My Beat [Beat Bongo Mix] * (6:54)
  12. Go Stetsa I [Remix] * (5:55)
  13. A.F.R.I.C.A. [Norman Cook Remix] * (6:23)
avatar van T.O.
Een Norman Cook (Fatboy Slim) remix uit 1986

avatar van John Doe
Ik kon het ook al niet geloven dus even kort research. Die remix is uit 1990 volgens mij: bron. Nog uitzonderlijk vroege tijd voor Fatboy natuurlijk. Wat hier op de site staat is een soort re-release uit 2001.

avatar van WeztSide
Go Stetsa I is geweldig

Verrassend leuk album, ooit een keer gekocht (2001 Tommy Boy 20th Anniversary Series) in een pakket met 10 andere singles voor 15 Euro, blijkt dit album alleen al 50 tot 100 euro waard te zijn

Mijn favoriete nummers:

Just Say Stet
Rock De La Stet

avatar van MAS
MAS
Leuk debuut van Stetsasonic. Ik denk wel dat als dit album langer had geduurd het zou gaan vervelen. Dat heb ik teminste met hun 2de album. Die heb ik wel een paar keer beluisterd maar vond ik te lang.

avatar van ewalk
Bust that Groove says it all! The old school sound!! Yes!! Heerlijk die minimalistische sound, weinig smples en de beat op de voorgrond.
Don't forget Faye!!