Rene Froger - Sweet Hellos & Sad Goodbyes (1992)

Label: Dino

1. Your Place Or Mine (3:48)
  2. Big Brown Eyes (3:46)
  3. Moneyhoney (3:56)
  4. This Is the Moment Live (3:43)
  5. Winter in America (4:11)
  6. You're My Everything (4:22)
  7. Are You Ready for Loving Me (3:37)
  8. Alles Kan een Mens Gelukkig Maken (4:14)
  9. Love of the Year (3:33)
  10. Man with a Mission (3:38)
  11. Just Say Hello (3:55)
  12. Woman Woman (3:19)
  13. Nobody Else (4:07)
  14. Kaylee (4:35)
  15. Still on Your Side (3:55)
  16. Love Leave Me (4:03)
  17. How Do I Stop Loving You (4:56)
  18. Under the Chrismas Tree (3:36)
avatar van dynamo d
0,5
Alles Kan een Mens Gelukkig Maken is een hartstikke leuk nummer (gecomponeerd door Het Goede Doel). Al het andere dat René Froger heeft gemaakt is bagger, bagger en nog eens bagger. Maar sommige mensen worden er blij van....

avatar van musicfriek
1,5
Ik vind Winter in America geen bagger hoor. Misschien door de herinnering. Adam Curry nam afscheid als presentator van Countdown en zou naar de States verhuizen ivm nieuw werk. Dit nummer werd toen voor hem gezongen. Staat me nog goed bij. Adam Curry was Mister Countdown himself natuurlijk. Simone Walraven volgde hem op geloof ik.

avatar van the viking
Winter in America vind ik het enige redelijke nummer van hem, zal wel te maken hebben dat het hier om een cover gaat van Doug Ashdown ! De rest vind ik verschrikkelijk, past moeiteloos in het rijtje Gordon en Joling !

met vriendelijke groet the viking

avatar van musicfriek
1,5
En laten die drie nou toevallig samen optreden... Vreselijk!!

Tja ik ben zeker weten een fan al vanaf mn 10e (1991) en laten we eerlijk zijn tís prima als je t niks vindt maar een groot deel van mensen vind het wel goede muziek, uiteindelijk zijn er niet voor niets een half miljoen ( jazeker 500,000) exemplaren van deze cd verkocht en mocht hij dus 5 x platina claimen, dan doe je t toch zeker niet verkeerd!

Jezus, hoe kunnen jullie dit album slecht vinden zeg!!

Dit is het beste album van het jaar!
Rene heeft een veel mooiere stem dan Marco Borsato, voor mij een dikke 4,5 voor dit album

avatar van HiLL
Welk jaar leef jij?

avatar van tnf
tnf
Met een - volgens de geldende normen - mooie stem kan je nog best k**muziek in elkaar zetten, hoor.

Aldus iemand die ook een grafhekel heeft aan vrijwel alle liedjes van Mariah Carey en Celine Dion.

HiLL schreef:
Welk jaar leef jij?

Jochie, deze muziek is tijdloos!

René Froger is een wereld-artiest.
Heerlijk in het gehoor liggende nummers, met een dijk van een stem!!

Wat berichten weggehaald.

Berichten verplaatst naar Rene Froger

avatar van LucM
"Alles Kan een Mens Gelukkig Maken" vind ik wel een prima nummer, maar de rest van René Froger interesseert mij niet. Goede stem, maar teveel covers, te weinig origineel en te honingzoet.

avatar van Poeha
Tja het is een zanger van hitsingles.
Zijn albums zijn helaas een stuk minder.

Ik zeg helaas, want ik vind nog steeds dat René een dijk van een stem heeft.
Jammer idd van de naar verhouding vele covers.

Winter In America, Kaylee, This Is The Moment (live), springen er wat mij betreft uit.