MENU

Genesis - Abacab (1981)

2,73

Label: Atlantic

1. Abacab (7:02)
  2. No Reply at All (4:41)
  3. Me and Sarah Jane (6:00)
  4. Keep It Dark (4:34)
  5. Dodo / Lurker (7:30)
  6. Who Dunnit? (3:22)
  7. Man on the Corner (4:27)
  8. Like It Or Not (4:58)
  9. Another Record (4:30)

avatar van musician
geplaatst op 14 september 2013, 20:46 uur, permalink
Ik vind het ook niet erg netjes. Je geeft wat je het waard vindt, en anders wordt het bashen.
Het album wordt op zichzelf hier al voldoende bestraft en anders maak je de kritiek van anderen ongeloofwaardig.

avatar van Running On Empty
geplaatst op 14 september 2013, 20:57 uur, permalink
Heb mijn stem iets naar boven bijgesteld dus we zitten weer op 2,74

Geen fijne Genesis plaat, paar leuke deuntjes meer niet.

avatar van Tony
geplaatst op 14 september 2013, 22:59 uur, permalink
Dan is de grap er voor mij ook wel weer vanaf. En ziedaar, het gemiddelde weer met een honderdste omhoog. Toe maar. Ik weet in ieder geval met wie ik geen biertje hoef te gaan drinken.

avatar van Cured

geplaatst op 15 september 2013, 5:43 uur, permalink
Een kleuterklas hier en in dat kader.....het alfabet gaat zo: abcde.... en niet abacab.... O-).

avatar van Brutus
1,0
geplaatst op 27 maart 2014, 21:29 uur, permalink
Afgrijselijk, wat een slechte plaat.
Ik dacht dat ze na
A TRICK OF THE TAIL
WIND & WUTHERING
Geen slechte albums meer konden maken.
Toch wel dus.
De laatste twee nummers zijn de enige goede songs

avatar van berken
geplaatst op 28 maart 2014, 20:06 uur, permalink
Brutus schreef:
Afgrijselijk, wat een slechte plaat.
Ik dacht dat ze na
A TRICK OF THE TAIL
WIND & WUTHERING
Geen slechte albums meer konden maken.
Toch wel dus.
De laatste twee nummers zijn de enige goede songs

Hoe kun je dan met 2 goede songs in godsnaam 1* geven?

avatar van musician
geplaatst op 28 maart 2014, 20:48 uur, permalink
Uit die eerste twee zinnen lees ik al af, dat Brutus Genesis al helemaal niets vind, dus laat staan Abacab.
Ik verbaas mij altijd in interesse in verschrikkelijke muziek (zonde van de tijd!) maar Brutus mag graag altijd even bashen. Nog 14 Genesis albums om te gaan, Brutus. Hou nog even vol!

avatar van meneer

geplaatst op 28 maart 2014, 21:34 uur, permalink
musician schreef:

met complimenten, my dearest Musician...

avatar van FrodoK
1,5
geplaatst op 29 maart 2014, 23:46 uur, permalink
musician schreef:

avatar van FrodoK
1,5
geplaatst op 29 maart 2014, 23:49 uur, permalink
Vreemd ook dat Brutus ATOTT en W&W zo slecht vindt, en Seconds Out dan weer 4 sterren geeft, terwijl beide platen daar toch enorm goed vertegenwoordigd worden.

avatar van Bluebird
geplaatst op 31 maart 2014, 21:17 uur, permalink
En dan vindt ie de laatste 2 nummers nog de beste ook. Na ja, wel toepasselijk in dit geval.