Godsmack - 1000hp (2014)

Rock / Metal
Label: Republic

1. 1000Hp (3:46)
  2. FML (3:38)
  3. Something Different (4:42)
  4. What’s Next? (4:20)
  5. Generation Day (6:11)
  6. Locked & Loaded (4:12)
  7. Living in the Gray (4:07)
  8. I Don't Belong (3:33)
  9. Nothing Comes Easy (5:38)
  10. Turning to Stone (5:16)
  11. Life Is Good * (4:04)
avatar van legian
De eerste single 1000Hp is hier te horen. Klinkt weer bekend.

avatar van hellboy123
Generation Day is hier te beluisteren: GODSMACK 'GENERATION DAY' [official audio] - YouTube

Klinkt inderdaad ook wel bekend, maar bevalt mij al een stuk beter dan het imo zwakke 1000hp

avatar van james_cameron
Net als de vorige twee albums is ook deze nieuwe plaat van Godsmack aan de wisselvallige kant. De boel schiet veelbelovend uit de startblokken met drie sterke tracks, maar daarna zakt het niveau steeds wat verder, om af te sluiten met de vrij vervelende semiballad Turning To Stone. Het geluid doet nog steeds erg denken aan Metallica, vooral door de James Hetfield-achtige zangpartijen van Sully Erna, maar niet bepaald Metallica op haar best.

1000hp en Something Different zijn super. Er staan echter ook een paar zeurnummers op deze CD.