Lordi - Scare Force One (2014)

Finland
Rock / Metal
Label: AFM

1. SCG7: Arm Your Doors and Cross Check (1:35)
  2. Scare Force One (4:58)
  3. How to Slice a Whore (2:47)
  4. Hell Sent in the Clowns (4:20)
  5. House of Ghosts (4:12)
  6. Monster Is My Name (3:34)
  7. Cadaver Lover (3:51)
  8. Amen's Lament to Ra II (1:10)
  9. Nailed by the Hammer of Frankenstein (3:20)
  10. The United Rocking Dead (5:46)
  11. She's a Demon (5:37)
  12. Hella's Kitchen (1:10)
  13. Sir, Mr. Presideath, Sir (5:44)
  14. I'm So Excited * (4:20)
avatar van Rhythm & Poetry
Eindelijk weer echt een album waar helemaal niemand op zit te wachten.

avatar van Rudi S
wel een mooie hoes

Rhythm & Poetry schreef:
Eindelijk weer echt een album waar helemaal niemand op zit te wachten.

Wat een onzin zeg... Spreek voor jezelf Prima natuurlijk, als jij hier niet op wacht. Maar waarom doe je moeite dat anderen te laten weten?

Ik vind Lordi wel geinig op z'n tijd. Ze hebben in elk geval humor, dat mag ik wel.

avatar van Rhythm & Poetry
Sorry, ik dacht dat het hier om Lorde ging. Het lijkt ook allemaal zoveel op elkaar qua uiterlijk.

Groetjes,

Nancy uit Nieuwegein.

avatar van DargorDT
Stiekem bestaat deze band uit donkerharige tienermeisjes, dus de verwarring is best voorstelbaar...

Dit is toch de band van het Songfestival?

avatar van DargorDT
Yep. Maar ze zijn inmiddels wel wat minder leuk. Helaas. De gimmick is ver over de houdbaarheidsdatum heen en de muziek is een parodie op een parodie geworden. De muziek is niet slecht, begrijp me niet verkeerd, maar klinkt minder geïnspireerd. De teksten zijn minder scherp en de hooks zijn minder puntig. Dan blijven er matige liedjes over die niet blijven hangen. Jammer. Bij elke Lordi-release hoop je dat ze het niveau van The Arockalypse en The Monsterican Dream evenaren, maar dat zit er niet meer in.

avatar van Slowgaze
Haha, een fallisch haaivliegtuig. Binnenkort vergaat de wereld. Doei.

avatar van Rudi S
Slowgaze schreef:
Haha, een fallisch haaivliegtuig. Binnenkort vergaat de wereld. Doei.

Oh, maar de liedjes hebben schattige namen gekregen.

Misterfool
Ik dacht eerst dat dit het nieuw album van Lorde was.
Was een goede 10 minuten verbaast om de hoesfoto.
Ik was deze Finse songfestival orks al weer vergeten

1,5
Gimmick bandje, dat helaas weinig bijzonders brengt. Lijkt een beetje Manowar Kiss kruising, maar helaas stukken minder. Als je de titels ziet weet je eigenlijk al genoeg. 1,5

Schnee
DargorDT schreef:

Met andere woorden: "echt zo'n plaat waar echt niemand op zit te wachten".