Nicole Scherzinger - Big Fat Lie (2014)

Pop / R&B
Label: RCA

1. Your Love (4:09)
  2. Electric Blue (3:41)

met T.I.

3. On the Rocks (5:07)
  4. Heartbreaker (4:59)
  5. God of War (3:57)
  6. Girl with a Diamond Heart (3:38)
  7. Just a Girl (3:26)
  12. Little Boy *
  13. Unison *
  14. Cold World *
ik vind dit album matig
leuke songs zijn your love god of war big fat lie
en het prachtige run de rest is niet veel soeps
ze kan beter weer terug gaan naar de dolls
daar waren haar hits veel beter

avatar van Arrie
Nou, ik vind Your Love eerlijk gezegd leuker dan alles van de Dolls. Maar de rest ken ik niet.

avatar van NewYorkCityLight
'Your Love' is inderdaad een lekker nummer. Ik word er echt vrolijk van. 'Electric Blue' is ook wel fijn. Als de rest van het album in dezelfde stijl is als deze twee nummers dan moet ik er maar eens achter aan.

avatar van Rich_B
Eindelijk het nieuwe album van Nicole. Na haar vorige album 'Killerlove' met enige perfecte nummers was ik meteen verkocht, mede uiteraard door haar verleden met de Pussycats'. Nu haar nieuwe album, in het begin moest ik heel erg wennen aan 'Your Love' maar na een paar luisterbeurten helemaal om. Toen kwam 'On The Rocks' daar was ik meteen verkocht van, en zeker van haar recente single 'Run'. Nu haar album geluisterd en kan niet meer zeggen dat ik er blij mee ben! Persoonlijk vind ik dit nieuwe album sterker dan haar solo debuut album 'Killerlove' ! Perfecte parels op dit album in mijn ogen: On the rocks, Run, Little boy, Girl with a diamond heart, Big fat lie, God of war en Electric blue! Ook het nummer 'Cold Wold' vind ik zeker het beluisteren waard!

Rich_B schreef:

Ik ben het helemaal met Rich_B eens. Dit album is beter dan haar eerste soloplaat Killer Love.
De nummers op haar nieuwe album zijn cohesief. Dit natuurlijk omdat het door 1 team geschreven en geproduceerd is ( Tricky Stewart en The Dream). Your Love, Electric Blue, First Time, Girl with Diamond heart, God Of War, Heartbreaker, Big Fat Lie, Bang, On The Rocks, Run en Cold World zijn mijn favotiet.
Hopelijk wordt dit album, eenmaal in US released, ook in Nederland omarmd zoals nu in overige landen gedaan wordt.
Zeker het beluisteren waard en je itunes centjes

naar meer luisterbeurten moet ik toch toegeven dat elextric blue ook wel een fijn nummer is en big fat lie bevalt me ook wel on the rocks blijf ik een slecht nummer vinden

avatar van Emile93
1,0
Wat een inspiratieloze zooi is dit album zeg. Pure verspilling van mijn tijd. Your Love vond ik in toen het uitkwam wel leuk, maar ik was er snel op uitgekeken. De nummers op dit album vind ik echt 3x niks. Run trekt het album van 0,5* naar 1*

avatar van HoldUp
Wat een ondergewaardeerd album zeg!