Dimitri van Toren - De Vertelling Gaat Door (2003)

Folk
Label: Wammes

1. Drie Dagen Later (3:37)
  2. Voorbijgaand (4:16)
  3. Voordat Je Weggaat (3:01)
  4. Is Liefde Wel Genoeg? (4:58)
  5. Alleen aan de Bar (2:38)
  6. Magnifieke Oog (2:25)
  7. Ochtendliedje (5:29)
  8. Door Dag en Nacht (9:52)
  9. Reisgenoten (3:34)
  10. Hetzelfde Aambeeld (4:37)
  11. Precies (3:19)
avatar van Bartjeking
Als we het over onderschatting hebben, dan hebben we het over Dimitri van Toren. Helaas voor velen alleen bekend van zijn jaren 70-hit Hé komaan. Echt de moeite waard om deze troubadour ouwe stijl eens te beluisteren. Af en toe treed de man op in Nederland en Belgie. Dit is zijn meest recente studioalbum en hopelijk niet zijn laatste. Het nummer Is Liefde Wel Genoeg is werkelijk schitterend.

avatar van brajoapau
Bartjeking schreef:
Dit is zijn meest recente studioalbum en hopelijk niet zijn laatste.

Dit studioalbum dateert alweer van 10 jaar geleden, en de goede man is inmiddels 72.
Hij treed nog wel op, maar niet zo vaak meer als in het verleden, en dat kan je hem natuurlijk niet kwalijk nemen om het rustiger aan te doen.
Persoonlijk denk ik dat er geen nieuw studioalbum meer inzit, maar hij hoeft eigenlijk niets meer te bewijzen, want Dimitri's discografie spreekt voor zich.