Mark 'Oh - Never Stop That Feeling (1995)

Duitsland
Dance
Label: Peace

1. Oh (Intro) (1:24)
  2. Love Song [Long Version] (5:12)
  3. Dreaming of You [U.R.R. Mix] (5:30)
  4. Tears Don't Lie [Long Version] (5:03)
  5. You Want More? [U.R.R. Mix] (4:02)
  6. Let's Do It Again (4:07)
  7. Can You Feel the Rhythm? [U.R.R. Mix] (4:43)
  8. Friendship [U.R.R. Mix] (4:34)
  9. How Do I Love You? [U.R.R. Mix] (4:32)
  10. Randy [Never Stop That Feeling) (Original Mix] (4:59)
avatar van Bert Wasbeer
1,0
Er zijn weinig platen waar ik me voor schaam dat ik ze kocht maar deze..... Waar was ik met mijn hoofd??

avatar van Nicolage Rico
Bert Wasbeer schreef:

Ach, "Tears don't Lie" was in die tijd leuk... Maar dit heb ik ook ver achter me gelaten.

avatar van musicfriek
Haha, in dezelfde tijd als Marusha. Waren erg populair in die tijd ja. Tears Don't Lie heb ik zelfs nog op maxi-cd single... En Lovesong was ook een knaller toen. Maar als je het nu weer hoort..

avatar van Kos
Kos
Marusha was wel heel wat beter.

avatar van Demoniac
Ik kan ook nu nog goed naar dit soort muziek luisteren. Wel is het met dit album zo dat alleen de drie hitjes de moeite waard zijn en de rest is niet veel soeps. Daarom 2 *

avatar van Tijn79
Heerlijk jeugdsentiment..