Thunder - Symphony and Stage (2002)

1 stem

24. She's So Fine [Live]
  25. Love Walked In [Live]
  26. River of Pain [Live]
avatar van Sir Spamalot
Ik heb deze dubbelaar op mijn verzoek laten toevoegen. Eergisteren had ik deze in mijn handen op tweedehands cd maar vermits de uitleg in het begeleidend boekje karig was (herkomst van de nummers!), liet ik hem toch liggen en terecht, zo blijkt ook op de website van Thunder : klik.

Ik citeer... "Note: CD 1 includes the 'Giving The Game Away' album in it's entirety, while CD 2 consists of selected tracks from the 1998 'Live' double CD Set."

Het is maar dat je het weet...

Ozric Spacefolk
Deze heb ik eigenlijk ook al jaren in bezit. Voor de livecd die erbij zit.
Ik moet het maar weer eens draaien.

Edit: nu ik het bericht van Sir Spamalot lees, heb ik het idee dat het toch een miskoop is, want de 1998 live cd heb ik ook.