Watchmaker - Erased from the Memory of Man (2005)

Label: Willowtip

1. Dawn of Indifference / Nuked to Ashes (1:46)
  2. Oncrushing Advance (2:08)
  3. Conquering a Dead Planet (1:28)
  4. Irrevocable Change (1:18)
  5. Scaffold of Deception (1:33)
  6. Gunpoint Stoicism (1:46)
  7. Bonepile of False Assumptions (1:19)
  8. Relentless Post Mortem Killing (0:48)
  9. Therapeutic Dirt Nap (2:28)
  10. Mourning Breath (1:39)
  11. Falling Upwards (2:11)
  12. Infidelity's Eyestabbing Unease (1:05)
  13. Swept from All Existence (1:58)
  14. Lice Crawling Humanity (0:58)
  15. Inescapable Melancholy (1:40)
  16. Visiting Plague / Blood Freezing Violence (2:19)
avatar van B.Robertson
Ooit eens gekocht op de platenbeurs in Utrecht. Er lagen er stapels van in de stuntaanbieding. De critici zijn niet echt enthousiast over dit bandje. Ikzelf ook niet. Ze maken een boel kabaal, maar een beetje leuke song zit er niet in. Volgens de Earache metal box valt dit onder sickest metal ever. De drummer lijkt me de enige met wat talent. De krijsende zang is irritant. Gitaren klinken rommelig. Herrie maken gaat ze beter af dan een echt goed nummer spelen. Earache heeft zat betere bands te bieden. Met 26 min. is de cd gelukkig niet al te lang. Halve ster.