Jaki Graham & David Grant - The Very Best (1993)

R&B / Soul
Label: Chrysalis

1. Could It Be I'm Falling in Love (4:20)
  2. Round and Around (4:21)
  3. Set Me Free (3:37)
  4. Turn Around (3:17)
  5. Rock the Midnight (3:25)
  6. So Excited (3:30)
  7. Love Me Tonight (3:42)
  8. Heaven Knows (5:04)
  9. Mated (3:50)
  10. Watching You Watching Me (3:33)
  11. Love Will Find a Way (3:40)
  12. Step Right Up (3:58)
  13. Facts of Love (4:08)
  14. Stop and Go (3:25)
  15. Breaking Away (3:34)
  16. Where Our Love Begins (3:36)
avatar van musicfriek
Samengevoegde best of van deze destijds wel bekende sterren. Mated was ik als kind helemaal gek van en ook Could It Be... vond ik lekker. Als ik het nu terug hoor, tis wel erg zoet en superglad geproduceerd allemaal.

David solo ken ik niet, maar Jaki wel natuurlijk. Breaking Away en Set me Free blijven leuke nummers.

avatar van sq
sq
Ja hier ook ik, Jaki Graham liefhebber. Ik had haar ook neergezet in mijn lijstje voor de (Neo)soul /R&B knockout. Mooi dat deze, en haar eigen album er nu ook op staan.

avatar van Madonna
Geweldige leuke single blijft "Could it i'm falling in love" kan mij herinneren dat er ook een gave videoclip bij zat...."Round and around" "Mated"....lekkere plaatjes om zo af en toe weer te luisteren.