Angels & Airwaves - We Don't Need to Whisper (2006)

Label: Geffen

1. Valkyrie Missile (6:39)
  2. Distraction (5:36)
  3. It Hurts (4:10)
  4. Do It for Me Now (4:30)
  5. The Adventure (5:25)
  6. The War (5:07)
  7. A Little's Enough (4:41)
  8. The Gift (4:57)
  9. Good Day (4:34)
  10. Start the Machine (4:10)
  11. Do It for Me Now [Live] * (4:39)
Richard-x
Die Fuse, Avenue Drop heeft me iig heel erg overtuigd. ''There is'' van Boxcar racer werdt ook prachtig uitgevoerd en The adventure..Kippenvel! Het neiuwe album wordt volgens hun echt heel goed. Het schijnt dat die nummers over bepaalde onderwerpen in de wereld gaan, en hun willen aan zo'n gebeurtenis omstebeurt een soort ''herdeking'' van elk liedje gaan maken erover. Volgens Tom wordt in dat album nog meer geexperimenteerd en er zal variatie zijn van de ''Space-sound''

Tom, mijn held blijf je, al sinds Blink 182! je hebt het echt voor mekaar. Laat die +44 maar hetzelfde truukje doen. Jij bent temminste iemand die open weet te staan voor nieuwe ideeen!

Mijn 5* blijft uiteraard staan =)

Richard-x
Nog steeds een 5*
Blijft gewoon nog steeds mijn vaste Cd & meest gedraaide Album op mijn Ipod
Nieuwe album '' Resting Bird'' komt over een kleine 3 maanden uit.

goed album, best vernieuwend en al helemaal omdat je al snel zou verwachten dat het op Blink gaat lijken hoewel je Tom's stem natuurlijk meteen herkent, gotta love dat spacy soundje

Richard-x schreef:
Die Fuse, Avenue Drop heeft me iig heel erg overtuigd.

Die show is gedubbed door Fuse zelf behalve There Is.

Richard-x schreef:
Nog steeds een 5*
Blijft gewoon nog steeds mijn vaste Cd & meest gedraaide Album op mijn Ipod
Nieuwe album '' Resting Bird'' komt over een kleine 3 maanden uit.

Het album zal I-Empire gaan heten en staat gepland voor 23 oktober. De band heeft al vier nummers laten horen, klinkt weer erg goed!

nicolas
Everything's Magic zal hun eerste single zijn. Ik heb er een demo van gehoord van matige kwaliteit, maar het nummer is zeker juist, want 'k heb de lyrics opgezocht en ze komen overeen Leuk ritme, gitaarriff + intro is wel krek dezelfde als in "Anthem Part Two" van Blink 182's TOYPAJ.

avatar van Ryan
Casa schreef:
Echt belabberd dit. Muzikaal valt het allemaal nog wel mee (als je alleen the adventure hoort is het wel in orde) maar een hele cd lang deze stem aanhoren is gewoon een straf. De nummers worden vaak ook te lang uitgesponnen, het lijkt erop dat men een beetje overambitieus is geweest. Met een andere zanger zou het net een voldoende zijn geweest, nu niet meer dan 2 sterren.
Hier kan ik me in vinden. Punt dat ik zou willen toevoegen is dat de nummers inwisselbaar zijn naar mijn mening, het lijkt erg op elkaar.

avatar van SoNick
Super album! Met tevens een supergoede opvolger. Mij betreft de 4,5 meer dan waard. Vernieuwend, zweverig, ontspannend en af en toe ook lekker hard. Ik hou er wel van!

avatar van Sanderkeuh
Volledig akkoord met SoNick.

Ook 4.5*

avatar van lowieke
Ik vind dit echt zeeeeeeeeeeer goed te pruimen! Als ik dat hard op zeg lacht iedereen me uit en noemt iedereen me een emo...

Ik begrijp het niet helemaal, ik vind dit geen cliché emo. Ook sowiezo het beste zijproject na Blink.

bro
Beter dan I-Empire

dit is wel een strakke plaat, maar ik heb me toch een schurft hekel aan I-Empire.....

nicoot
Off topic: het beste zijproject van een blink 182 lid blijft toch echt wel Box car Racer imo. Daar staan zeer goeie songs op, die minder steriel klinken dan AVA.

PriestMaiden
Goed zijproject van Tom van Blink 182. Echt emo is dit niet, zo eerder een soort space postpunk achtig iets. The Adventure en It Hurts zijn mijn favoriete tracks.