Themselves - Them (1999)

Label: Anticon

1. I (2:25)
  2. Directions to My Special Place (4:34)
  3. Joyful Toy of 1000 Faces (4:35)
  4. Revenge of the Fern (4:53)
  5. Eating Homework (4:08)
  6. Lyrical Cougel (4:08)

met The Pedestrian en Sole

7. Grass Skirt & Fruit Hat (4:20)
  8. Crayon Sharpener (4:31)
  9. John Brown's Vaporizer (4:11)

met Mr. Dibbs

10. Another Part of a Clown's Brain (4:21)
  11. Death of a Thespian (4:58)
  12. It's Them (5:57)
avatar van niels94
Bij wijlen best fijn (het tweede nummer is bijvoorbeeld erg goed), maar als geheel niet al te indrukwekkend. De momenten die fijn zijn, zijn de momenten dat de beats echt goed zijn. Doseone vind ik een interessante en best fijne rapper, maar hij heeft wel fatsoenlijke beats nodig om goed tot zijn recht te komen. En aan de laatste wil het dus weleens schorten. De, enigszins experimentele, beats zijn nogal kaal en onder meer daardoor af en toe een beetje saai. Aan de andere kant lijkt dit mij zo'n album dat wat meer tijd nodig heeft. We zullen zien

avatar van niels94
Toch best vet, al blijf ik vinden dat er ietwat saaie momenten tussen zitten.