Conny Vandenbos - Zo Wil Ik Leven (1976)

Label: Park

1. Ome Arie (4:06)
  2. De Noorderzon Scheen (3:04)
  3. De Dametjes de Boer (4:02)
  4. Dromers (2:51)
  5. Zo Wil Ik Leven (3:54)
  6. Nog Even (4:08)
  7. Liefde Is (3:36)
  8. Ik Blijf Je Vrouw (3:50)
  9. Vijftien Jaar (4:12)
  10. Voor Nu en Altijd (3:56)
  11. Voorgoed Verpest (2:45)
  12. Toch Dichtbij (3:07)
avatar van B.Robertson
Opvolger van het album 'Van Dichtbij' waar het ongeveer een verlengde van is. Ik kan bij dat album wel beweren dat ik de liedjes van 'Zo Wil Ik Leven' iets sterker vind; het is maar net welk album ik eerder opzet en wanneer het punt bereikt wordt dat ik er wat flauw van ben. Moet het bij haar vooral van compilaties hebben. De eerste twee nummers en '15 Jaar' zijn op dit album de bekende nummers. Laatstgenoemde werd twee jaar later door Benny Neyman op plaat gezet. Er heeft hier opnieuw een behoorlijk aantal muzikanten aan de plaat meegewerkt: 53 + kinderkoor en natuurlijk de zangeres zelf. Album is weer tot in de puntjes verzorgd met luxe klaphoes, songteksten, veel info e.d.