Babe - Shop Around (1983)

Label: WEA

1. (Don't You Ever) Shop Around (3:45)
  2. Explosive (3:24)
  3. Indian Habits (3:35)
  4. Last Kiss, First Tears (4:31)
  5. S.O.S. (Throw Me a Line) (3:39)
  6. Together in Love Again (4:30)
  7. Boomerang (2:48)
  8. Shocking (4:08)
  9. Again and Again (3:21)
  10. One Touch Too Much (3:35)
avatar van nlkink
.......en werd Marga Bult verwelkomd als nieuwe zangeres. Terwijl Gemma van Eck binnen drie dagen na haar vertrek uit het damestrio wegzonk in de anonimiteit, wist de Twentse Marga Bult de groep wonderwel drijvende te houden. Erg jammer dat op dit album de single Minnie The Moocher ontbreekt, want hier trokken de drie dames alle registers van hun kunnen open. Cab Calloway zou trots geweest zijn. Na afnemend succes in 1984 en vooral 1985 hield de groep er in juni 1986 definitief mee op. Het allerlaatste optreden was tijdens de TT Week in.........Assen!
Dit album verdient een remaster behandeling, en dan aanvullen met alle singles uit hun nadagen 1984-1986. Een groep als Babe verdient dit gewoon.