Skunk Anansie - Post Orgasmic Chill (1999)

Label: Virgin

1. Charlie Big Potato (5:30)
  2. On My Hotel TV (3:33)
  3. We Don't Need Who You Think You Are (4:21)
  4. Tracy's Flaw (4:30)
  5. Skank Heads (3:11)
  6. Lately (3:53)
  7. Secretly (4:45)
  8. Good Things Don't Always Come to You (5:25)
  9. Cheap Honesty (3:47)
  10. You'll Follow Me Down (4:01)
  11. And This Is Nothing That I Thought I Had (3:04)
  12. I'm Not Afraid (4:50)
avatar van Don Broccoli
Ik moet ook bij deze plaat van Skunk Anansie een beetje overgeven in mijn mond. Wat een walgelijk geluid. Hij staat me wel iets meer aan dan Stoosh.

Voor mensen die van Skunk Anansie houden is dit gewoon een must-have, met het nummer secretly waar ik altijd weer kippenvel van krijg. Heerlijk!

avatar van Funky Bookie
Iets minder dynamisch dan de 2 voorgangers, maar nog altijd een goed album. De betere nummers zijn genoemd. Deze plaat luidde het einde in van deel 1 van hun bestaan. Het bestaat wel uit 3 hele goede albums.

avatar van Film Pegasus
Ik zag Skunk Anansie enkele jaren terug op TW Classic voor een zeer flauwe Anouk. De groep overweldigde meteen en vooral met de hardere nummers is ze echt wel goed. Er zijn iets te veel ballads op het album. Die klinken niet slecht, maar daardoor mist het album wel die energie die ze live uitstraalt. Verder best wel een aangenaam album!