Amanda Lear - Tam Tam (1983)

Frankrijk

6. It's All Over (3:39)
  7. Gipsy Man (4:30)
  8. Music Is (3:35)
avatar van Spring_affair
De 6de lp van Amanda Lear. De laatste die via het label Ariola uitgebracht is. Amanda was in conflict met haar platenmaatschappij. Ze wilde onder haar contract uit. Ze wilde bijvoorbeeld een plaat opnemen met producer Trevor Horn maar daar zag Ariola niets in.
Deze lp is nauwelijks gepromoot. Alleen in Italië deed hij wat. Daar kwamen de singles It's All Over en Bewitched uit. Dit waren ook in Italië geen hits. Er zijn ook nog wat Italiaanstalige versies van bepaalde nummers.
De stijl is Italo disco. Leuk maar zonder de geweldige productie van Anthony Monn valt dit album toch tegen. Ook dit album is helaas nooit volledig op CD verschenen.