Compton's Most Wanted - Represent (2000)

geen stemmen

5. What U Like It Like
  6. 100%
  7. Then U Gone
  8. All Around the Hood
  9. Welcome to los Angeles (Endolude)
  10. Them Niggaz
  11. So Don't Go There
  12. Represent
  13. Like Me
  14. Pull the Trigger
  15. Slang My Keys
avatar van Jorge-E
Cover lijkt verdacht veel op deze. 6 mannen die naar een (waarschijnlijk) neergeslagen man kijken. Vanboven de initialen van de naam van de groep en vanonder de naam van het album tussen aanhalingstekens. Damn.

avatar van donmarko22
Deze ken ik niet....is het wat??

FRIPI
donmarko22 schreef:
Deze ken ik niet....is het wat??

Als je van westcoast houdt wel. Bovendien deed CMW in dit jaar veel betere dingen dan Dre, Snoop en consorten maar het is wel minder sterk dan voorgaande albums.

avatar van donmarko22
FRIPI schreef:

De eerste 3 schijven van CMW heb ik wel in mijn bezit, dus ik ben zeker bekend met het werk van deze gasten.
Jouw antwoord staat iig geval in de laatste zin. Thanx.