Crazy Frog - More Crazy Hits (2006)

Zweden
Dance / Pop
Label: Ministry of Sound

1. Intro (1:00)
  2. We Are the Champions (Ding a Dang Dong) (3:02)
  3. Crazy Frog in the House (Knightrider) (3:23)
  4. I?m to Sexy (3:13)
  5. Hey Baby (2:55)
  6. Crazy Jodeling (3:00)
  7. The Final Countdown (2:57)
  8. I Will Survive (3:29)
  9. Nellie the Elefant (3:12)
  10. Ice Ice Baby (4:03)
  11. Kiss Him Goodbye (Na Na Na, Hey Hey) (3:09)
  12. Copa Banana (3:21)
  13. Go Froggy Go (3:01)
  14. Rock Steady (2:47)
  15. Super Crazy Sounds (2:32)
musicbox schreef:
Ik wil me graag verdiepen in de artiest Crazy Frog. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen welk nummer het beste is om mee te beginnen, opdat ik een goed beeld krijg van zijn muzikale oeuvre?
Hou jij het nou maar op je simpele top 40-rock . Blijf het überzielig vinden als mensen dit afkraken, terwijl het eigenlijk niet eens als een echt muziekalbum is bedoeld, maar als een pure commerciële stunt, slechts bedoeld voor minderjarigen. Natuurlijk is het kut, maar het is ook alles behalve serieus bedoeld. Als kinderen het leuk vinden, wie zijn jullie dan om het af te kraken op basis van een ringtone? En dan al helemaal als je zo'n simpele kutplaat (nieuwe Linkin Park ) in je top 10 hebt staan.

MJ_DA_MAN schreef:

Het schijnt een misdaad te zijn

Tja,met de Beatles,glamrock,Britpop, new-wave en synth-pop en ook progrock en symfonische rock en punk Is groot Brittanie een koninkrijk dat vanaf de rock,nroll in de jaren 50 een traditie heeft hoog te houden wat betreft het maken en uitbrengen van kwalitatief hoogstaande innovatieve moderne muziek!
En onze grote vriend het kikkertje is nu de absolute held en Groot Brittanie,s muzikale hoop in bange dagen. Velen waren benieuwd hoe Ons muzikaal geniale kikkertje het er vanaf zou brengen na zijn overrompelende geniale debuutplaat. Maar....Het resultaat is verbluffend!!! Velen nemen deze wereldartiest niet serieus omdat ze de dieper liggende emotionele lagen in deze muziek niet snappen.

avatar van kaztor
Al 2 jaar moeten we wachten op de doorslaggevende opvolger. Het schijnt niet zo goed te gaan met meneer de kikker, die moeite heeft met het succes en de gevolgen daarvan. Hij schijnt inmiddels al wel in de studio te zitten. Betrouwbare bronnen beweren dat vanaf oktober sommige nieuwe nummers beluisterd kunnen worden....

De geweldig beukende beats en inventieve synth,s/soundscapes.
De technisch meesterlijke zang van onze kikker!de wijze waarop onze muzikaal geniale kikker er in slaagt van bestaande muziek totaal nieuwe muziek weet te maken! velen van jullie denken misschien dat dit pure troep is...maar jullie horen niet de inventieve sound en briljante emotionele zang van onze kikker en de even briljante muzikale begeleiding op deze plaat.!!llet jullie maar eens op! Dit is pas zijn tweede plaat en dit is nog maar het begin!!!!!
er zal zich nog een absolute artistieke ontwikkeling in de diepte komen de komende 10 albums en dan zal Crazy frog wel worden gezien als een van de meest legendarische en invloedrijke artiesten
sinds de Beatles en kraftwerk! Zijn muzikale invloed zal dan overal bij andere artiesten hoorbaar zijn. Ook zal hij geeerd worden(en het is een hij want kijk maar naar het piemeltje!)als de allerinvloedrijkste muziek-artiest van de 21e eeuw!

kaztor schreef:
maar de opvolger gaat er zeker komen!
en reken maar dat dat een overrompelende opvolger gaat worden! waarschijnlijk_dat weet ik wel bijna zeker-zal ons lieve kikkertje dan ook met zijn stotterende en emotioneel doorleeefde zang een optreden geven op het north sea jazzfestival en op het jazzfestival in Montreux! Ik heb de nodige journalistiek conecties en zo weet ik dat.
En Ons muzilaak buitengewoon getalenteerde kikkertje zal dan gezien worden als het grootste muzikale genie van de 21e eeuw en niemand zal dan nog snappen hoe dit stelletje zuurpruimen toch zo bevoorooordeeld konden zijn.!

0,5
Mensen die dit gekocht hebben moeten zichzelf laten nakijken.

avatar van papsie
RogerV schreef:
Mensen die dit gekocht hebben moeten zichzelf laten nakijken.

Heb mezelf laten nakijken en dubbelchecken en ja hoor alles zit nog op zijn plaats
. Ik vind dit soort opnames gezellig, ontspannend en complexloos. Meer hoeft dat niet te zijn

0,5
Je hebt er dus echt geld aan uitgegeven?

avatar van MJ_DA_MAN
Je hebt de echt de moeite gedaan om dit te luisteren terwijl je vantevoren als wist dat je het kut zou gaan vinden?

0,5
Ik heb bij de dj commissie van mn studentenvereniging gezeten. Dan moet je wel.

avatar van MJ_DA_MAN
Dan moet je verplicht een geheel album aandachtig beluisteren?

0,5
Aandachtig niet maar als een stelletje idioten van een dispuut een foute avond in het teken van de Crazy frog organiseert dan ken je deze muziek na zo'n avond wel. Op dat soort momenten was het even doorbijten die commissie.