Towers of London - Blood, Sweat & Towers (2006)

Punk

11. Fuck It Up
  12. How Rude She Was
  13. Seen It All
1,5
Wat een energie en enthousiasme straalt dit bandje uit zeg! Wie denkt dat Britse punk dood is zou dit eens moeten luisteren. Een hele verademing nadat al die Amerikaanse zooi het genre heeft verpest.

Alles behalve origineel, maar wel lekker.

avatar van meyer
obsessed schreef:

Alles behalve origineel, maar wel lekker.

ik heb deze vorig jaar live gezien op pukkelpop, klinkt wat als motley crue, en ze beginnen ook al rock'n roll allures te krijgen die jongens .
inderdaad niet origineel, maar het is wel nodig dat er zo een bands bestaan tussen al de sentimentele groepkes van tegenwoordig...

avatar van mathias
Dit ga ik toch eens checken denk ik. Ook gezien op PP vorig jaar, en toen toch goed bevonden.
't Is er trouwens eindelijk van gekomen, ik dacht dat dit album nooit meer uitgebracht ging worden (er is denk ik al een kleine twee jaar sprake van, en altijd ging het bericht dat het nu echt niet lang meer zou duren. Als je 't mij vraagt is twee jaar wél lang ).

avatar van chansadres
Misschien niet orrigineel maar wel beter dan de gemiddelde punk die nu overal te zien is. Favoriete nummer is toch wel Kill the popscene. Niet het gebaar maar echt omdat dit nummer knalt. En de solo die begint om 2.15 maakt het nummer helemaal af.

Minpuntje: Toen King begon, dacht ik al. Ohnee, ze gaan toch een commercieel nummertje tussendoor gooien om toch een hitje te kunnen halen maar na een minuutje gaat het hier gelukkig ook goed...

Als één band bewijst dat Punk's not dead, is dat wel Towers of London!

Woutt
Misschien niet origineel, maar ik vind het een heerlijke energieke plaat. 4*

Juist wel orgineel, vooral in deze tijd. Net wat we nodig hebben, gozers die Engelse Punk 'N' Roll nieuw leven in willen blazen!
Wanneer is dit voor het laatst gezien in de Britse Punk scene? In de jaren 70 met de Sex Pistols, The Clash en The Damned.

Nog niet de hele CD beluisterd, maar de singles die ik heb gehoord zijn zeker niet slecht!
Als je van Punk-a-la- Sex Pistols houdt moet je deze een keer proberen!

avatar van Facedown
Net de zanger gezien in het BBC-spelprogramma 'nevermind the buzzcocks', en wat een neppe gast is me dat.
Stoerdoenerij alom, maar een tikje op z'n wang, en hij begint waarschijnlijk te wenen.

tondeman
Facedown schreef:

haha hij werd zo heerlijk afgezeikt, hij ging bijna huilen

avatar van Facedown
tondeman schreef:

haha hij werd zo heerlijk afgezeikt, hij ging bijna huilen

What is he doing now? Is he smoking a cigarette? A cigarette that you can buy legally in every shop? You're about as punk as Enya

Mojo Pin
"I can f*cking dick on the Sex Pistols!"

Donny is a punk, geen twijfel over mogelijk. Stelletje haters.

Facedown schreef:
Muziek is wel redelijk...

Zoek eens op youtube naar de Towers Of London, staan wat fragmenten op van hun tv-programma. O.a. een paar vechtpartijen.