Shawnna - Block Music (2006)

Label: Disturbing tha Peace

1. Can't Do It Like Me (2:51)

met Ludacris

2. Block Music (Bang) (3:39)

met I-20

3. Damn (4:19)

met Smoke Of Field Mob

4. Gettin' Some [Remix] (5:41)

met Ludacris en Too $hort

8. Take It Slow (4:11)

met Ludacris en Bobby Valentino

9. Can't Break Me (4:12)

met Buddy Guy en Shareefa

10. Ghetto Fairy Tales (3:01)
  11. Lil Daddy What's Good (3:37)
  12. Hit the Back / Slide In (4:22)
  13. Chicago (6:05)

met Buddy Guy, Avant en Malik Yusef

14. Gettin' Some (3:23)
avatar van jowietje
0,5
Verschrikkelijk album dit!

Ik heb het geluisterd , en wauw! vetste vrouwen rap album ooit!. . het deugt echt aan alle kanten, vooral, Gettin Some' , Damn en Ghetto Fairy Tales zijn geweldig, echt mooi album!

Dit album is JUIST DOPE! Je hoort niet veel vrouwelijke rappers en kom op laten we eerlijk zijn: ze doet het zelfs HEEL ERG goed voor een vrouwelijke rapper . Beste vrouwelijke dirtysouth-rapper vind ik dan.

''Gettin' Some'' is gewoon een nummer dat die je goed kan pompen op grote speakers met veel bass.

''Candy Coated'' vind ik ook heel dope. De manier hoe zij op dat beatje spitt met een snelle flow is crazy gewoon.

Een nogal opvallend nummer is ''Block Music''. Die heeft namelijk een erge aparte beat vind ik!

De rest kun je gewoon beluisteren zonder te skippen.

Dr.Greenthump
Vrouwtje is niet verkeerd, that's all

Tusu schreef:

De rest kun je gewoon beluisteren zonder te skippen.

ze komt niet uit dirty south, maar chicago , maar idd het klinkt wel zo. Maar dat is niet het probleem want dit album is geweldig!!

Rickiee schreef:

Hmm ja klopt, want ze heeft niet zomaar een track van Chicago erop. Maar ik d8 het omdat ik voornamelijk veel dirtysouth beats erop hoorde.

In ieder geval; dat hele album is te dope !

Tusu schreef:

In ieder geval; dat hele album is te dope !

ja echt hea , ik luister het al sinds het uit is, en block music is zooon lekker nummer , die beat is heerlijk!. Heeft iemand hier ook haar eerste album gehoord?, ik wel, en die was ook net zo goed als haar 2de, haar 2de is iets langzamer, en de eerste lekker snel, en goed, maar zij rapt in iedegeval erg lekker!. Ik hoop dat er nog een 3de album van haar komt, kijk ik erg naar uit!

Precies!

''Block Music is'' zo'n vet nummer, vooral hoe dat beatje begint. En hoe ze haar flow daar op toe past. Weet je trouwens misschien waar ik dat instrumental kan vinden van dat lied?

Verder is het gewoon echt bazige album en ook natuurlijk ik hoop dat er weer een nieuwe album van haar weer verschijnt .

Ps. ''Candy Coated'' is ook een dope nummer .

Precies!

Ps. ''Candy Coated'' is ook een dope nummer .

Instrumental.. Nee, weet ik eigelijk niet, tis al moeilijk om dit album te downloaden, en de singles ook. Maar ik wilde dus ook proberen instrumental te downloaden, maar is me helaas niet gelukt... Maar misschien komt er nieuw album van haar uit!:D, omdat dit album jammergenoeg maar 150.000 kopieen verkocht in de US, zou ze misschien DTP moeten verlaten, maar dat gebeurt waarschijnlijk niet!, kan niet wachten op het volgende album van haar !!

Ah jammer man!

Ik hoop ook dat ze zo snel mogelijk met een nieuw album komt! Ik snap dan ook niet waarom er zo weinig wordt verkocht damn!

Maar ja, misschien wordt het meer; we zullen checken _O_

Dit album heeft klasse! Vet dope street.