All Saints - Red Flag (2016)

Label: London

1. One Strike (3:33)
  2. One Woman Man (4:01)
  3. Make U Love Me (3:46)
  4. Summer Rain (3:43)
  5. This Is a War (4:49)
  6. Who Hurt Who (4:00)
  7. Puppet on a String (3:24)
  8. Fear (3:56)
  9. Ratchet Behaviour (3:54)
  10. Red Flag (4:19)
  11. Tribal (4:05)
  12. Pieces (4:06)
avatar van pureshores
de eerste single One strike klinkt echt lekker, hoop dat het een hit wordt. Zou gewoon van het 2e album kunnen zijn gekomen, wars van heersende trends gelukkig. En het is geen bij elkaar geramd zooitje nummers als ik alle promo verhalen lees, hier is echt serieus tijd ingestoken, anders dan bij Studio 1

avatar van E-Clect-Eddy
De twee singles One Strike en This Is A War bevallen prima, deze laatste nog het meest. Eens aanhoren hoe de rest klinkt.

avatar van JayRowan
Geweldig album. Ik ben fan van hun harmonien en hun stijl. Ze zijn erg onderscheidend geweest toen de girl groups populair waren en daarom spreekt hun oude muziek me nu nog aan. Ik luister nog graag naar Black Coffee en Pure Shores.

Dit album is echt een kado als je fan bent van hun oude muziek. De kwaliteit is erg goed en alle liedjes liggen goed in het gehoor. Het leuke aan dit album is dat het uit twee delen lijkt te bestaan. De eerste 5 liedjes zijn hitgevoelige posongs, daarna gaat het over naar wat meer rytmische muziek met (lijkt mij) Afrikaanse invloeden.

Ik ben hier wel weer even zoet mee in ieder geval

avatar van pureshores
Ratchet behaviour is ook lekker, gaat verder waar Studio 1 mee gestart was.
Lekker album voor de zomer, welcome back

avatar van AstroStart
Zeker niet verkeerd. In 2006 vond ik Studio 1 geweldig (lees ik terug), maar tien jaar later zijn All Saints en ik wel uit elkaar gegroeid (hoewel ik de oude songs nog wel kan waarderen, zoals All Hooked Up en Pure Shores). Dit album klinkt direct vertrouwd en heel modern/hedendaags.

Fantastisch album, al 2 jaar non stop op repeat. Hoogtepunten het tribalachtige Fear en het heerlijke One Woman Man

avatar van ArthurDZ
Bericht over nieuwe plaat verplaatst naar All Saints