Keb' Mo' - Suitcase (2006)

Blues / Roots
Label: Epic

1. Your Love (4:19)
  2. The Itch (4:56)
  3. Eileen (6:31)
  4. Remain Silent (4:42)
  5. Still There for Me (3:11)
  6. Rita (4:52)
  7. I'm a Hero (4:45)
  8. Suitcase (4:50)
  9. Whole 'Nutha Thang (3:55)
  10. I See Love (3:59)
  11. I'll Be Your Water (3:14)
  12. Life Is Beautiful (4:16)
avatar van sean10
hij brengt de oude blues toch een klein beetje terug! ook met dit album. prachtige stem.

Werkelijk fenomenaal nieuw album van Keb' Mo'. Deze man heb ik nog nooit op een slechte cd kunnen betrappen...

avatar van Reijersen
Hoe hij het voor elkaar krijgt is een raadsel, maar het is wéér een topalbum van deze man. Het begint voor mij zo onderhand een fenomeen te worden.

4 sterren.

Mooie stem, lekkere geluid met een lekkere droge doffe snare drum.

avatar van Madjack71
Een relaxed album met een prettige stem en aangenaam gitaarspel. Niet hoogdravend, maar lekker om naar te luisteren.

avatar van Rinus
Het 2de album van deze artiest, waar ik me "aan waag".
In mijn oren, een heel geslaagd album. Lekkere, vaak gerelaxte, nummers, waar de blues altijd wel in te herkennen is, de mooie, warme stem van Mo, het ingetogen, maar ingenieuze gitaarspel van de beste man en een erg mooie open productie, maken het album af.