Shameboy - Hi, Lo and in Between (2006)

Belgiƫ

4. Freakin' Small (5:20)
  5. Kidz on Swingz (6:10)
  6. Slaxx (6:21)
  7. Rechoque (5:26)
  8. Wired for Sound (7:31)

met Tim Vanhamel

9. Psychedelic (6:25)
avatar van moedermaria91
Strobot!!!!!!

Rechoque is ook wel goed hoor

Dansbare electronic, met iets te conventionele baslijnen; en dus enkel die typische deuntjes waar je naar kan luisteren (> die overgens zeker niet slecht zijn). Niet om vaak te beluisteren...

avatar van mstb
Vette dansplaat! Strobot en rechoque zijn zeker goed, maar de rest van het album evenwel. 4 Sterren krijgen ze van mij.

avatar van Max Payne
Heb dit net ontdekt toen ik hun nieuwe nummer Sputnik op MTV Brand New zag

ben wel onder de indruk Strobot en Rechonque zijn prima

avatar van Ali Chemicali
Ik zag Wired for Sound op TV, ook op MTV dus ben ik maar gaan downloaden O:)

Allemaal zeer voorspelbare deuntjes,maar wel goeie voorspelbare deuntjes!
Wired for Sound is het beste

nicolas
Man man man, als liefhebber van jaren 70 blues en stuff like that, kan ik toch niet ontkennen dat 'Rechoque' wel erg lekker klinkt (op feesten, fuiven en in discotheken weliswaar ).

avatar van JAD
JAD
Kan de atari-sound nog vettiger?
grrrrrrrrrrrreat 3,5* belgian stuff!!!

JAD schreef:
Kan de atari-sound nog vettiger?

Ja, dat kan ie zeker. Vrij slap, veel te braafjes.2*

tuktak
strobot, wat is dat toch een vadsige track zeg! niks dan complimenten.
shameboy vrij slapjes? misschien een nieuwe geluidsinstallatie kopen dan. hier knalt het gewoon uit de boxen nl.

avatar van net overleden
Nee hoor, het probleem licht echt niet bij mij. Ik raad je aan om wat Hellfish en andere hard/breakcore platen te luisteren, die hier mooi vertegenwoordigd zijn op MM. Verder vind ik Shameboy ook best wel leuk hoor, maar hard of stevig? Laat me niet lachen...

tuktak
breakcore mag je natuurlijk niet vergelijken met electrohouse. het gaat hier uiteraard om electrohousebegrippen, en die hebben een volledig andere standaard als breakcore.

avatar van net overleden
Haha, het is niet omdat het behoort tot de iets stevigere artiesten in een überslap genre, dat hun muziek daardoor per definitie beukt en kraakt. Het is een beetje Koning éénoog die regeert in het land der blinden zeg maar.

Conclusie: slap blijft slap!

iedereen zijn eigen mening over deze plaat. maar ik vind het heel goed klinken;)

1) Rechoque
2) Transfur