Rainer - The Farm (2000)

3. Oasis (4:09)
  4. The Farm (4:31)
  5. Here I Am (4:17)
  6. Arabing (3:00)
  7. Hard to Remember (2:17)
  8. Instrumental # 13 (7:22)
  9. Instrumental # 9 (Wait a Minute) (1:15)
  10. Instrumental # 5 (8:48)
  11. Instrumental # 3 (4:12)
  12. Love Is What (2:52)
  13. Joy Is Now (4:42)
  14. Shifting Blues (0:59)
  15. Instrumental # 4 (Slight Humming) (4:28)
  16. Instrumental # 10 (Chore Ending) (3:50)
  17. Instrumental # 6 (3:59)
  18. Let's Pretend to Be Happy (3:45)
avatar van van elst
Compromisloze schoonheid en geniaal, van passie en emoties doordrenkt, gitaarspel van een man die weet dat hij binnen drie weken niet meer tot de levenden zal behoren.

Ontroerende en wondermooie plaat van de beste vriend van Giant sand´s Howe Gelb, die achter de knoppen zat tijdens de, vier dagende durende, opnamens.

Zijn tussen bluesy en country gitaargeluid, waarin hij voortdurend werkt met slide, tapeloops en electronische manipulaties van de klanken, zorgden ervoor dat hij op handen gedragen werd door artiesten als omdermeer Robert Plant, Pj Harvey, Emmylou Harris, Vic Chessnut en Bill Janovitz van buffalo Tom.

Dit moet meer gehoord worden, beste muziekmetervrienden!

kistenkuif
van elst schreef:

Dit moet meer gehoord worden, beste muziekmetervrienden!

En gelijk heb je.....!