Sarah McLachlan - Wintersong (2006)

Canada
Label: Arista

1. Happy Xmas (War Is Over) (3:28)
  2. What Child Is This (Greensleeves) (3:31)
  3. River (4:02)
  4. Wintersong (3:31)
  5. I'll Be Home for Christmas (3:15)
  6. O Little Town of Bethlehem (3:51)
  7. The First Noel/ Mary Mary (5:00)
  8. Silent Night (3:48)
  9. Song for a Winter's Night (3:48)
  10. Have Yourself a Merry Little Christmas (3:44)
  11. In a Bleak Mid Winter (3:46)
  12. Christmas Time Is Here (3:59)

met Diana Krall

chrismusic
Ben hier wel benieuwd naar

avatar van musicfriek
Hmmm, zit dit nu te luisteren. Dit gaat wel gedraaid worden met kerst denk ik. Ben gek op de stem van Sarah. Wel aparte hoes, ze ziet er niet echt winters gekleed uit

Vooral het nummer River is bloedstollend mooi.

avatar van Shangri-la
River vind ik eigenlijk het enige mooie nummer van de cd, goed uitgevoerd al prefereer ik de versie van Joni Mitchell.

avatar van argus
Er staan een stuk of zeven mooie en goed ingezongen songs op. Dat is best opmerkelijk omdat ik eigenlijk niet zo van die geijkte kerstsongs hou. Maar met haar stem en de gekozen arrangementen is het ineens wel goed. 3,5*

avatar van Reijersen
Best leuk om kerstsongs eens op de Sarah McLachlan manier te horen. Deze dame heeft immers een fantastische stem. CD maar in december eens uit de kast halen.

avatar van Gert1980
Mijn favoriete kerstalbum, in tegenstelling tot andere artiesten draagt Sarah niet zo overdreven de feestvreugde uit die je tijdens dit soort dagen verplicht lijkt te moeten voelen. Sarah zingt mooi, rustig en in sommige nummers breekbaar.
Mooie herkenbare plaat voor diegenen voor wie deze tijd van het jaar niet altijd de most wonderful time of the year is.